• Not sure of hier al een topic over is.
    Deze film is zo epic. :3
    Ik ga er morgenavond heen en heb er echt heel veel zin in. ^^


    Hij lijkt me echt zo geweldig, zeker met al die geweldige acteurs!

    Ik moet die film echt zien. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Ik moet die film echt zien. :9~

    Jaa ik ook, daarom ga ik er gelijk heen morgen haha. ^^

    Hij lijkt me wel leuk, alleen vind ik het jammer dat Spiderman, Superman en Batman er niet in zitten, anders zou hij gewoon fucking epic zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hij lijkt me wel leuk, alleen vind ik het jammer dat Spiderman, Superman en Batman er niet in zitten, anders zou hij gewoon fucking epic zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die trailer ziet er in ieder geval wel goed uit!


    Tell me about it, stud.

    Ik ga er over... 2 weken heen.


    SLOAN.

    Cadentium schreef:
    Hij lijkt me wel leuk, alleen vind ik het jammer dat Spiderman, Superman en Batman er niet in zitten, anders zou hij gewoon fucking epic zijn.

    Ja maar dat zou ook nooit gebeuren want het zijn 'superhelden' uit verschillende comics. (Marvel en DC)
    Zou inderdaad wel epic zijn though. ^^

    *moet film zien*


    Shoganai i ne~

    Ik wil hem zo graag zien! Alleen niemand kan meh. Captain America vind ik echt geweldig, en Iron Man ook, de rest ook ofcourse. Maar mijn favo superheld is toch Superman aangezien ik alle films met Christopher Reeve heb gezien, de serie Smallville, en Superman Returns, jep, me is trouwe Superman fan. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik wil hem en ik ga hem zien, maar dan op internet :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stallion schreef:
    Ik wil hem zo graag zien! Alleen niemand kan meh. Captain America vind ik echt geweldig, en Iron Man ook, de rest ook ofcourse. Maar mijn favo superheld is toch Superman aangezien ik alle films met Christopher Reeve heb gezien, de serie Smallville, en Superman Returns, jep, me is trouwe Superman fan. :3

    Aw ja die is ook echt awesome! :3

    RainbowShine schreef:
    Ik wil hem en ik ga hem zien, maar dan op internet :'D

    Hahaha piraat :Y)

    Ik ga vanmiddag! So excited ^^


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Whuuu, nu moet ik echt weer naar de bios D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja maar dat zou ook nooit gebeuren want het zijn 'superhelden' uit verschillende comics. (Marvel en DC)
    Zou inderdaad wel epic zijn though. ^^


    Ja, daarom. Wel jammer, maar hij is wel goed denk ik.

    Vond het ook vet dat je aan het einde van The Hulk (film), Iron Man zag en hij een deal voorstelde, dus dat is wel goed met de overgang enzo.


    The odds are néver in our favor.

    MOET.. DIE.. FILM.. ZIEN... :9~


    Don't be like the rest of them, darling