• Hahah ja daar ben ik weer.. Ik weet trouwens niet of dit in de goede groep is gezet..
    Ik zat er dus aan te denken om misschien een fashion blog te doen ofso.. Dat ik elke dag of een paar dagen mijn kleding of aankopen ofso op een blog zet.. Is dat misschien een leuk idee en zou iemand dat dan lezen of niet? Aub niet aankomen met reacties als ''Als jij het leuk vind moet jij het doen'' want daar kan ik weinig mee ahhaha. Ik vind het zelf leuk om te doen maar het is misschien minder leuk als niemand er naar kijkt..
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    xMuppet schreef:
    (...)

    Idd, geloof ik kan je wel foto's plaatsen, maar dan moet je [img-] [/img] typen de hele tijd ;)

    (zonder streepje bij de eerst img)


    Normaal niet. Je kan sowieso geen foto's plaatsen zonder die bb code maar in een blog lukt het niet. Been there, done that.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    geen blog dus? Ik maak wel een tumblr/blogspot aan voor wie dat hebben en een story gwn voor de mensjes hier op q (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ok zet je de link hier neer of via pm

    pm?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hou van fashion blogs, ik zou je best willen volgen als je stijl me bevalt ^^.


    i put the fun in funeral

    I adore fashionblogs ! laat maar weten als hij online is ! :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    tijdelijke blog.
    Ofcourse ben ik nog niet begonnen want ik draag nu geen kleding meer waar ik een foto van kan maken maar morgen komt mijn eerste post! hij ziet er nu nog lelijk uit maar ik kon even geen beter thema vinden. Ik maak zo ook alvast de story aan die ik ook morgen activeer (: xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    pm?



    Prive mail ook wel prive bericht =)

    En ik ga kijken ^^

    eerste post is geplaatst jeuj hahaha maarja echt super lelijk maarja ik dagt ik verblijd jullie wel even met beginnen.. Ik was een beetje ziek dus echt sorry! xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    1e reactie ook geplaatst ;P

    ook het 2e bericht staat erop (: sorry dat het er nog niet uitziet maar ik krijg die fotos niet kleiner en het heeft egt een lelijke lay out.. Mijn camera is trouwens kapot dus tijdelijk leen ik mijn moeders camera die niet echt mooie foto's maakt.. sorry sorry sorry dat ik jullie nu teleurstel omdat jullie denken wauw hee leuk fashionblog op quizlet maar dit is egt verpest even.. xxx!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het lijkt me wel een leuk idee, maar ik zou dan eerder op tumblr zo'n blog aanmaken. (:


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    Het lijkt me wel een leuk idee, maar ik zou dan eerder op tumblr zo'n blog aanmaken. (:


    ze heeft er een op tumblr , de link staat hier boven (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    uhm ik heb op tumblr alleen de foto's en op quizlet er een tekst bij (:


    Shit happens but pee happens a lot more.