• Hahah ja daar ben ik weer.. Ik weet trouwens niet of dit in de goede groep is gezet..
    Ik zat er dus aan te denken om misschien een fashion blog te doen ofso.. Dat ik elke dag of een paar dagen mijn kleding of aankopen ofso op een blog zet.. Is dat misschien een leuk idee en zou iemand dat dan lezen of niet? Aub niet aankomen met reacties als ''Als jij het leuk vind moet jij het doen'' want daar kan ik weinig mee ahhaha. Ik vind het zelf leuk om te doen maar het is misschien minder leuk als niemand er naar kijkt..
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het lijkt me wel leuk om te lezen, alleen jammer dat je er geen abbo op kan nemen. Een story zou daarop handiger zijn, want dan kan je ook kudoeren. En wordt je op de hoogte gehouden als je een abbo neemt. Dus ja alleen dan als story =)

    Ikzelf zou het niet lezen, maar ik ben niet zo'n persoon die van mode en zo'n dingen houdt.
    Behalve als je een aparte kledingstijl hebt en niet zo'n modeslaafje bent dat gewoon alles draagt dat 'hip' is, dan zou ik wel interesse hebben. c:

    Jezabels schreef:
    Ikzelf zou het niet lezen, maar ik ben niet zo'n persoon die van mode en zo'n dingen houdt.
    Behalve als je een aparte kledingstijl hebt en niet zo'n modeslaafje bent dat gewoon alles draagt dat 'hip' is, dan zou ik wel interesse hebben. c:


    haha nee totaal niet.. ik ben meer een soort hippie zwerver.. mijn stijl is meer vintage en oversized (: vind ik veel leuker dan knap blauw of rode broeken met een geel shirt en oranje schoenen ofso. Iedereen moet gewoon dragen wat die leuk vind denk ik dan maar, bij sommige mensjes staat die colourblocking achtige look veel leuker! Oke ik begin er right now mee! iemand tips? of andere leuke dingen die ik erin kan plaatsen? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ga je het in een blog zetten?? Oke dan word ik bevriend met je want ik hou van kleren en dan kan ik je blog makkelijker vinden...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    Ga je het in een blog zetten?? Oke dan word ik bevriend met je want ik hou van kleren en dan kan ik je blog makkelijker vinden...


    ja of een verhaal? ik weeet niet zo goed hoe blogs hier werken op q. ahah actually heb ik er nog nooit één gemaakt en geen idee hoe het eruit ziet haahh.. maar als jullie een blog fijner vinden om in te lezen doe ik wel blog? aaah ik vind het echt leuk dat mensjes positief zijn (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Story komt me beter uit, daar kan je tenminste abbo op nemen en kudoeren. ;)

    Wandererr schreef:
    (...)

    ja of een verhaal? ik weeet niet zo goed hoe blogs hier werken op q. ahah actually heb ik er nog nooit één gemaakt en geen idee hoe het eruit ziet haahh.. maar als jullie een blog fijner vinden om in te lezen doe ik wel blog? aaah ik vind het echt leuk dat mensjes positief zijn (:


    ik heb zelf is een blog begonnen maar ik heb het verwijderd ja.het ziet er gewoon uit...
    Een story is misschien wel handiger maar ook wel raar arree dan is het zo meer een blog-story volgens mij ok dit wordt raar...
    Doe maar een blog (of een story)


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    ik zal wel uitproberen met een blog, als ik dat niet snap wordt het een story(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    ik zal wel uitproberen met een blog, als ik dat niet snap wordt het een story(:


    Ik zou een story nemen want in een blog kan je geen foto's plaatsen hier op Q.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:46 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ligt er aan of ik je stijl iets vind :Y) Maar als het jou leuk lijkt, moet je dat sowieso doen. Ik zou het leuk vinden, hou er van om anderen hun stijl te zien :Y)

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:47 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou het dan via zo'n blog site doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peyrac schreef:
    (...)

    Ik zou een story nemen want in een blog kan je geen foto's plaatsen hier op Q.


    Idd, geloof ik kan je wel foto's plaatsen, maar dan moet je [img-] [/img] typen de hele tijd ;)

    (zonder streepje bij de eerst img)

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:52 ]

    Wangster schreef:
    Ik zou het dan via zo'n blog site doen.


    ow die is misschien nog handiger! weet jij er misschien één? tumblr ofso? of blogger.com?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    (...)

    ow die is misschien nog handiger! weet jij er misschien één? tumblr ofso? of blogger.com?


    Dan moet je je waarschijnlijk wel aanmelden op die site om je te kunnen volgen, iets wat ik persoonlijk niet zo 1,2,3 ga doen alleen voor 1 blog ;) Maar dat is mijn mening

    Wandererr schreef:
    (...)

    ow die is misschien nog handiger! weet jij er misschien één? tumblr ofso? of blogger.com?


    Zou kiezen voor tumblr of blogspot ^^ Tumblr is het handigste misschien x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.