• Whaaa!! Ik werd voor het eerst in tijden met een goede bui wakker komt me zusje. Eerst gooit ze mijn melk over mij heen. Dan wordt ze boos omdat ik boos wordt op haar!!! dan ga ik naar school en als ik thuiskom moet ik haar perse helpen met haar poiwerpoint en dan wordt ze ook nog eens boos omdat ik iets niet snapte. En least but not least gooit ze mijn nieuwe mobiel van de trap. WHAAAAAAAAH!!!!!!

    P.S. Ik heb een nieuwe mobiel yeah

    AylaJondolar schreef:
    (...)
    Mijn broer en zus zijn al uit huis dus heb ik er niet veel last van mhuhahaha

    Mijn zussen en mijn broer ook, maar mijn 'jongste' zus komt meestal in het weekend nog thuis dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Jullie zitten dan altijd wel te zeuren over zusjes en broertjes, maar zussen en broeren zijn net zo irritant hoor (cat)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    lololol, mijn zusje is ook irritant, dus ik weet hoe je je voelt. Helaas.(cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Peyrac schreef:
    wat? De spelling maakt me nogal duizelig...


    Ex astris, sciencia

    Aife schreef:
    Jullie zitten dan altijd wel te zeuren over zusjes en broertjes, maar zussen en broeren zijn net zo irritant hoor (cat)


    Alleen is het wel broers en niet broeren


    Physics is awesome

    Cloelia schreef:
    Sounds like puberty. Both of you.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brutus schreef:
    Ik zeg slaan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sla dat kind, hard. Heel hard.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Sla dat kind, hard. Heel hard.

    helaas kan ik niet slaan daar staat 3 weken niet shoppen op en 2 weken geen zakgeld :((((((

    Waar slaat dat op? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toppie.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    AylaJondolar schreef:
    (...)
    helaas kan ik niet slaan daar staat 3 weken niet shoppen op en 2 weken geen zakgeld :((((((


    Dan zou ik haar eten vergiftigen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Peyrac schreef:
    wat? De spelling maakt me nogal duizelig...

    Maak haar morgenochtend ook nat.
    Maar dan met bier!
    :Y)


    Tell me about it, stud.

    Seeder schreef:
    (...)
    Jij wilt geen jonger broertje. Echt niet. (cat)


    Ik heb een oudere broer die me pijn doet als we ruzie hebben en hij het niet aan kan omdat ik betere argumenten heb als hij. Dat is ook niet bepaald een pretje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien