• Uitleg: Ik zoek plaatjes op voor je story, die je bijvoorbeeld nodig hebt voor de cover, per hoofdstuk, voorbeeld-plaatjes van kleding etc.

    Hoe gaat het in zijn werk: Stuur me een Prive Bericht of schrijf een reactie met je verzoek. Dan zal ik dit zo snel mogelijk in een van de hoofdstukken verwerken.

    Ontwikkeling: Het 1e hoofdstuk is al geactiveerd, meerdere zullen volgen

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:09 ]

    Ik ben dol op dit soort stories aangezien ik zelf niet heel goed ben in plaatjes zoeken.


    Physics is awesome

    Kan je een plaatje zoeken/maken over een zwart/wit fotoalbum achtig iets met foto's erin van een familie ;D
    Voor deze story: Love will lighten the dark || Hogwarts


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ontwikkeling:Hoofdstuk some pictures- black and white geactiveerd. Op aanvraag van DSalvatorex

    Zou je voor mij foto's willen zoeken van een meisje met groene ogen half lang/kort krullend haar?


    Physics is awesome

    Ik heb nog een verzoekje ^^, iets met een kerstsfeer, dus sneeuw enzovoort ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ontwikkeling3e hoofdstuk geactiveerd op verzoek van Eyes, Some pictures- green eyes & curly hair


    Binnekort
    Some picture - Christmas spirit op aanvraag van DSalvatorex

    Ontwikkeling: 4e hoofdstuk is geactiveerd op verzoek van DSalvatorex, Some Pictures - Christmas spirit

    Achtergrond foto's zeg maar dus landschapppen zonder mensen en foto's van een meisjes met zwart haar en blauw-grijze ogen of gewoon blauw of grijze ogen, kijk maar wat het makkelijkst te vinden is.


    Physics is awesome

    Binnekort Some pictures - Landscapes & Some pictures - Grey eyes & black hair op aanvraag van eyes

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:04 ]

    Ontwikkeling: 5e & 6e hoofdstuk geactiveerd. Some Pictures - Landscapes en Some Pictures - Blue eyes & black hair. Beide op aanvraag van Eyes


    Binnekort: Some Pictures - Dark forest op aanvraag van xMrsStyles

    Eyes schreef:
    Ik ben dol op dit soort stories aangezien ik zelf niet heel goed ben in plaatjes zoeken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ontwikkeling:7e hoofdstuk geactiveerd Some pictures -Dark forest. Op aanvraag van xMrsStyles


    Dankje Penelopy

    Ontwikkeling: 8e & 9e hoofdstuk geactiveerd, Some pictures- Summertime en Some pictures - Believe. Op niemands aanvraag.

    De story telt nu 9 Ambonees waar ik erg blij mee ben, net zoals de reacties =)

    Ontwikkeling in middels is het 17e hoofdstuk al geactiveerd, met de titel: Some Pictures - autumn

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 8:43 ]

    Zou je voor mij plaatjes van jongens willen zoeken? Het liefst jongens met donker/zwart haar en lichte ogen zoals groen, blauw of grijs?


    Physics is awesome