• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik werd meegetrokken door Damon naar de woonkamer. Daar zag ik Chélle en nog een meisje. Damon ging zitten en hij trok mij op zijn schoot. Ik keek eventjes naar Damon en toen weer naar de twee meisjes. Chélle stelde haar voor als Kate. Ik glimlachte een beetje. 'Eey,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Je hebt ongelijk,' zucht ik. Ik spoel me af en wil onder de douche vandaan gaan maar ik heb geen idee voor zijn handdoeken liggen. 'Heb je een handdoek voor me?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Natuurlijk." Ik zet de douche uit en stap eronder vandaan. Ik pak een hoeddoek voor Cassie die ik aangeef en daarna eentje voor mezelf. Ik begin mezelf af te drogen en loop naar de kast om kleding te pakken. Fronsend kijk ik hoe al mijn sokken en boxers weg zijn. Natuurlijk, Chèlle heeft ze gewassen. Ik vouw de handdoek om mijn middel en knoop hem vast.


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik knik even naar de jongens en richt me dan weer op Chèlle.
    "I don't know. Maybe seven minutes in heaven, with each other?" Vraag ik grijnzend.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "What? You're crazy! Not with you." Giechel ik.
    "I mean, there's lots of hot girls I'd play that with, but not you babe." Ik zet een speelse glimlach op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Hey Kate." zei ik glimlachend naar haar en aaide rustig met mijn hand over Jeremy's rug. Ik zijn schrikreactie van net wel gemerkt maar lette er niet al te veel op. Toen hoorde ik waar ze het over hadden. "Uuuuh, storen we?"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 14:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik schrok weer lichtjes om zijn hand. Dit was niet meer grappig. Ik keek een beetje naar de twee meisjes, al deed ik er maar weinig moeite om het te snappen waar ze over hadden. Zijn hand begon gelukkig al gauw aangenamer te voelen. Ik glimlachte een beetje onbewust.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als Luca me een handdoek geeft begin ik me af te drogen waarna ik mijn kleren weer aantrek. 'Een van ons zou zijn haar moeten föhnen,' mompel ik terwijl ik mezelf kritisch bekijk ik de spiegel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Doe jij maar." mompel ik. "Ik ga even vragen waar Chèlle al mijn ondergoed heeft gelaten." Ik loop de kamer uit en blijf boven aan de trap staan. "Chèlle!" roep ik luid. "Waar heb jij mijn ondergoed gelaten?"


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik grijns naar de jongens.
    "Nee hoor, Chèlle vroeg me gewoon of we iets zouden doen, omdat ik leuke ideeën verzin, en zij niet. En daarom pestte ik haar." Probeer ik te zeggen zonder gebrekkig te klinken, maar het feit is dat zelfs Chèlle beter Nederlands spreekt. Luca stelt opeens wel een hele rare vraag aan Chèlle.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oftewel, Kate moet me altijd even zieken door een opmerking te maken." Kate en ik zijn zo verschillend. Zij is heel arrogant en achterbaks, en ik totaal niet. Althans, dat was ik niet. Ik hoor Luca naar me roepen.
    "In de droger, hoezo?" Roep ik terug.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 14:34 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik zucht even en loop dan Luca's kamer uit, naar mijn eigen kamer. Ik moet even zoeken naar mijn föhn. Als ik die heb gevonden loop ik naar de badkamer waar ik begin met het droogmaken van mijn haar.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 14:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Omdat ik niets meer heb." zeg ik terwijl ik in mijn handdoek de trap af loop. Ik loop naar de droger waar ik voor hurk en er een boxer uitvis en twee sokken, volgens mij zijn ze wel het zelfde.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Uuuuh sure. Wat jij zegt." zei ik tegen Kate en richtte me weer op Jeremy. "Die jongen slaan heeft niet echt geholpen om je angst kwijt te raken of wel?" vroeg ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk hem vreemd aan.
    "Je weet dat dit je vierde keer douchen is vandaag, hè?" Vraag ik aan hem voor de zekerheid.

    Kate Hemsforth

    "Luca is vies van me, dat weet je toch inmiddels wel?" Lach ik naar Chèlle om het te verbloemen, en daardoor te voorkomen dat ze pijn gedaan word.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Vierde?" Ik denk even na. Weet ze het van die ene keer met Cassie dan? Ik frons. "Doesn't matter, Kate is vies." Ik sta weer op en loop naar boven.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja daarnet toen we gingen douchen zei je dar het de derde keer was, dus dan is dit je vierde." Mompel ik voor hij naar boven gaat.

    Kate Hemsforth

    "Ja hoor, lekker ding! Ik ook van jou!" Roep ik hem chagrijnig na.


    We'll still love each other, forever and always. <3