• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik keek weer even naar de jongen. Bang was wat anders. Ik schrok eventjes toen Damon me kuste. Dit was toch geen goeie moment om dat te doen? Ik schudde lichtjes mijn hoofd toen Damon weer verder praatte. Ik voelde me niet echt bang. Tenminste, niet voor dat die kerel mij wat aan deed. Met grote ogen keek ik toe hoe Damon hem met een vuist raakte. 'Jezus Damon!' riep ik en ik keek hem aan. Ik keek weer naar de jongen die over zijn kaak heen wreef.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    Ik schrik me dood als een meisje, Kate dus, ineens Luca's kamer uitloopt. Snel wurm ik mijn mobiel uit mijn broekzak en doe alsof ik iemand sms.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Kate Hemsforth

Ik hoor hem nog wat zeggen.
    "Oh nee? Naar wie ruik je dan? Het is zeker niet Chèlle. Just saying." Zeg ik nog tegen hem en ik loop de gang weer op. I'll be watching him. Ik zie een meisje op de gang staan en werp haar een vuile blik toe. Langzaam loop ik naar beneden en volg Chèlles geur. Ik kom uit in iets wat de gezamenlijke woonkamer lijkt en ga naast haar op de bank zitten.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik voel iemand naast me komen zitten en ik weet dat het Kate is. Ze begint over mijn rug te strelen terwijl ik nog steeds mijn mijn handen in mijn haar zit.
    "Is hij heel erg kwaad?" Vraag ik zacht.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 13:05 ]

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    Ik trek mijn bovenlip op en loop de gang op. "Hey." zeg ik verbaasd als ik Cassie zie staan.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kijk even op en Kate werpt me een vuile blik toe. Ik wacht even totdat ze beneden is en wil naar Luca's kamer lopen, maar hij komt er al aan. 'Hee,' begroet ik hem terug. 'Eh, ging alles goed?' vraag ik voorzichtig.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 13:08 ]

[Jammer ik wilde hem knock out laten gaan. Tja dan maar zo.]

Damon Blake

"Jezus Damon!" riep Jeremy en toen ik mijn hoofd bijdraaide keek hij naar me. Ik grijnsde alleen. "Ik zou jou nooit pijn doen, maar dat geldt niet voor mensen zoals.." Ik ramde hem in zijn maag. "..Hem" De jongen klapte voorover en hing hijgend boven de grond. Ik sloeg hem nog eens en toen viel hij met zijn gezicht op de grond en bleef daar versuft liggen. "Ik hoop dat je je les hebt geleerd." zei ik tegen hem waarna ik Jeremy's hand pakte en met hem het bos inliep.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Kate Hemsforth

Ik kijk Chèlle meelevend aan.
    "Op mij wel, maar dat zijn we wel gewend inmiddels. Natuurlijk is hij niet kwaad op jou." Glimlach ik en streel nog steeds over haar rug.

Chèlle Ophelia McFadden

"Wat hebben jullie dan besproken?" Ik bijt op mijn lip en gooi mijn haar voor mijn gezicht.

Luca Jones
    "Voor zover het goed kan gaan met haar wel." brom ik. Ik pak zacht haar hand vast. "Het enige probleem is dat zij het wel heeft geroken en we moeten maar hopen dat ze inziet dat ze Chèlle alleen maar pijn doet door het te vertellen en het niet doet."

Your make-up is terrible

Cassie
    'En eh, wat als ze dat wel doet?' vraag ik. 'Ik bedoel, ik vertrouw er op dat jij me niks aan doet. Maar Chèlle en die Kate...'

[Chèlle zal Cassie niet aanvallen hoor, misschien alleen met woorden. :'D]

Luca Jones
    "Maak je daar maar geen zorgen over." Ik druk een kus op haar voorhoofd en voer haar mee mijn kamer in. "Jou mogen ze niets aandoen. En daarnaast zal ik het meeste te verduren krijgen." Ik trek even een bedenkelijk gezicht als ik terugdenk aan Chèlles seksuele bedreigingen.

Your make-up is terrible

[Oh, zei dat dan meteen xd]

Jeremy Velez

Ik keek met grote ogen toe hoe Damon hem nog een paar klappen gaf. Ik was het gewend om andere mensen te zien slaan, maar nu leek het als of ik het voor het eerst zag. Ik keek naar de jongen toen die versuft op de grond lag. Damon zei nog eventjes wat over lesje geleerd en pakte mij toe bij mijn hand. We liepen het bos in. Af en toe keek ik achter om. Wanneer ik dat niet deed keek ik een beetje om me heen en af en toe naar Damon.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    Ik frons lichtjes als ik zijn bedenkelijke gezicht zie. 'Hoe bedoel je dat?' vraag ik aarzelend.

Luca Jones
    "Ze heeft me al bedreigt vandaan." mompel ik. "Kom, laten we douchen." verander ik van onderwerp.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Oh, gewoon een beetje bij gepraat, niets bijzonders, je kent ons toch?" Glimlach ik engelachtig.
    "Nee, ik heb hem gewoon gezegd wat er aan de hand is, en dat als hij jou pijn doet, ik hem pijn doe."

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk op.
    "Oh, fijn. Kate, ik wil niet dat hij kwaad op me word, dat heb ik toch gezegd!" Ik tuit mijn lippen geïrriteerd.