• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Ik? Ik ben gezellig op bezoek bij mijn beste vriendin. Die me ook alles heeft verteld. Álles, sinds ze hier is." Begin ik nonchalant en bestudeer mijn nagels.
    "Aangezien ik de enige ben waarmee ze kan praten. Maar je moet weten dat ik niet zo naïef ben als Chèlle, en dat die beloftes die je haar maakt, toch niet waar zijn." Ik loop rustig naar hem toe en buig mijn gezicht dan naar die van hem.
    "En ik heb geen zin om haar weer door die hel te zien gaan. Het heeft me nogal wat tijd gekost om haar alleen maar naar buiten te krijgen."

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    Ik zucht en zak wat onderuit. "Je komt hier binnen en denkt dat je alles maar even weet. Je weet toch hoe Chèlle dingen alleen uit haar standpunt en enorm overdreven vertelt?" Ik vraag me af waarom ik mezelf probeer te verdedigen tegenover Kate. "Ik hou mijn beloftes wel."

Your make-up is terrible

Cassie
    Na een tijdje ga ik toch maar het bed uit Ik loop nog even de badkamer, waar ik een snelle douche neem. Als ik klaar ben trek ik weer wat kleren aan. Ik zucht even en loop dan mijn kamer uit. Ik wil naar beneden gaan maar van dan de stemmen op van Luca en een andere onbekende vrouwelijke stem. Kate waarschijnlijk. Aarzelend blijf ik staan.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:56 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Kate Hemsforth

"Natuurlijk houd je je beloftes." Mompel ik sarcastisch.
    "Dan waarom heb je haar beloofd te veranderen? Je weet dat Chèlle maar een breekbaar meisje is onder al die psychoses van haar. En ik zweer het dat ik je wat aandoe. Ik doorzie je gewoon hoor. Na die ene keer, dat ene moment van zwakte, daarna nooit meer Jones." Sis ik giftig. Die jongen maakt me zó boos.

Chèlle Ophelia McFadden

Zuchtend loop ik weer naar de woonkamer waar ik op de bank plof.
    "Dit word nog leuk." Kreun ik en leg mijn hoofd in mijn handen.

Luca Jones
    "Mijn belofte is dat ik bij haar blijf, no matter what." zeg ik rustig. "Dus ik heb nergens gezegd wat ik wel of niet mag, wat wij wel of niet doen en hoe onze relatie in elkaar zit." Ik sla mijn armen weer over elkaar.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Je vergeet nu de belangrijkste belofte, maar dat inderdaad ook. Ik zal je dus wel weer meer gaan zien. Wat leuk. En trouwens, je hebt het aan haar duidelijk gemaakt dat ze niets meer voor je is." Glimlach ik schijnheilig.
    "Maar de belofte die zij het belangrijkste vind is dat je weer zou veranderen in de jongen die ze kende. Net zoals zij probeert te doen. Voor jou. Ik vind het wel jammer. Ze had net wat meer pit gekregen, en nu gaat ze zichzelf weer het lieve, leuke meisje maken. Zonde." Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen weer aan.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:42 ]

Luca Jones
    "Meer pit?" vraag ik haar verbaas. "Meer pit? Ze is veranderd in een pyschopaat!" roep ik uit. "En ik doe mijn best om terug te veranderen hoor, echt." mompel ik. Ik was het eerlijk gezegd alweer bijna vergeten. "Maar dat duurt even, zo snel gaat dat niet. En over dat meer zien van jou, als jij er bent, ga ik weg. Zo simpel ligt het."

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik trok zachtjes aan zijn hand. Ik negeerde het maar even dat ok zo net eventjes als flikkertje werd uitgemaakt. Ik keek even naar de jongen. Die grijns van hem was afschuwelijk. Ik trok weer zachtjes aan zijn hand. Ik wist waar dit op uit ging draaien als dit nog zo door ging. Zo liep het zo beetje altijd af met jongens. 'Ik wil dit niet,' fluisterde ik naar Damon.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kate Hemsforth

"Af en toe een psychopaat tussendoor is toch ook wel lekker. Die zijn zo lekker gek, of niet Luca?" Zeg ik rustig.
    "En je kan het niet maken om haar te verlaten omdat je mij meer ziet. Ik heb ook mijn eigen leven weer. No way dat ik ooit weer met jou onder één dak wil leven. Maar ook ik mag mijn beste vriendin bezoeken." Snauw ik naar hem.

Luca Jones
    Ik sta op. "De keuze is aan haar, jij of ik." zeg ik resoluut. Het is eruit voor dat ik het doorheb. Waarom zou ik Chèlle voor zo'n keuze moeten stellen? Ik ben toch niet zó egoistisch? Ik plof weer neer op de bank. "Waarom ben je überhaupt langs gekomen? Vast om mij te irriteren. En dat is je gelukt."

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Ik ben terug gekomen omdat Chèlle niet meer weet wat ze moet. Met elk woord wat ze zegt is ze bang dat je kwaad op haar word. Ze wil niets liever dan dat je haar gewoon normaal behandelt, als een vriendin, niet eens als je neukertje. Maar blijkbaar is dat al moeilijk voor je. En die belofte breek je nu al. Voor je naar beneden gaat zou ik me maar even douchen." Grijns ik weer.
    "En als je haar voor die keuze durft te stellen, dan offer ik mezelf op. Ik gun het haar om gelukkig te zijn. En helaas is dat met jou."

Damon Blake

Jeremy trok weer zachtjes aan mijn hand. "Ik wil dit niet." fluisterde hij. De jongen voor ons grinnikte. "Kijk, je kleine vriendje is bang." Ik keek hem nog kwader aan. Toen keek ik naar Jeremy en kuste hem eventjes. "Wees niet bang, dit is zo opgelost." De jongen maakte een kots geluidje en op het moment dat hij dat deed haalde ik uit met mijn vuist en ramde hem vol tegen zijn kaak.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik kijk haar minachtend aan. "Ik heb altijd het beste met haar voor gehad. Ik heb zelfs jou getolereerd." Ik spuug de woorden uit. "Ik hou van haar, maar alles is veranderd. Ze is mijn neukertje niet Kate." zeg ik. Ik sta weer op. "Ga weg, dan kan ik me douchen."

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

Ik pak hem bij zijn pols beet en trek hem ruw naar me toe.
    "Ze houdt van je en ze probeert zichzelf echt te veranderen. Allemaal voor jou. Denk daar maar eens goed over na voor je domme dingen doet." Mompel ik gemeen voor ik zijn kamer uitloop.

Luca Jones
    Ik trek een walgend gezicht. "Ik doe geen domme dingen." zeg ik nog erachter aan.

Your make-up is terrible