• Ik vraag me af of hier überhaupt wel mensen zijn die de Borg kennen, uit Star Trek.


    Dat zijn dus deze wezens, half mens, half technologie. Ze worden geassimileerd door het geheel en samen vormen ze en collectief.
    Ons idee was dus om volgend jaar zo naar de EFF te gaan. -Ja noem ons maar gek, daar denken we nu al over na omdat mijn moeder veel tijd nodig heeft om 5/6 kostuums in elkaar te zetten-
    Maar, daarvoor hebben we dus een hoop oude technische spullen nodig, die we uit elkaar kunnen slopen en gebruiken. Die chips en andere dingen spuiten we zwart/grijs/groenig en plakken we overal op vast.
    Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die dat soort dingen hebben liggen en ze aan mij willen doneren? Je zou ons er supererg mee helpen.


    Your make-up is terrible

    ebay??oke, ik zeg ook maar wat
    Maar het is wel een awesome idee/kostuum!!!
    succes!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Cyborggg. Super vet :Y) Kan je niet helpen, sorry.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Why don't you jsut let the Borg assimilate you? /Lame

    Uh, sorry, ik kan je niet helpen, but it's an awesome idea.
    You should practice your borg voice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Why don't you jsut let the Borg assimilate you? /Lame

    Uh, sorry, ik kan je niet helpen, but it's an awesome idea.
    You should practice your borg voice.


    Dat doe ik al de hele dag hehehe.

    Vandaag heb ik al een toetsenbord gesloopt, waar we later achterkwamen dat mijn vader die wilde bewaren als reserve. /care
    En toen drie mobieltjes.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Star Trek nog nooit gezien :x
    Maar ik vind het wel een leuk idee! Helaas hebben wij geen zo'n dingen liggen en Roeselare is nu ook niet erg dicht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat doe ik al de hele dag hehehe.

    Vandaag heb ik al een toetsenbord gesloopt, waar we later achterkwamen dat mijn vader die wilde bewaren als reserve. /care
    En toen drie mobieltjes.


    Nu stel ik me zo voor dat je door eht leven gaan emt de zin; We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile.
    Post je weer foto's net als met het vorige kostuum? ^^ (als eht zo ver is)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb nog wel een hele boel toetsenborden en dat soort dingen op zolder liggen?


    SLOAN.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nu stel ik me zo voor dat je door eht leven gaan emt de zin; We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile.
    Post je weer foto's net als met het vorige kostuum? ^^ (als eht zo ver is)


    Haha, dat gaat het komende jaar wel gebeuren.
    Natuurlijk doe ik dat. :'D Ik vind het veel te leuk haha.


    Your make-up is terrible

    Peeta schreef:
    Ik heb nog wel een hele boel toetsenborden en dat soort dingen op zolder liggen?


    Als je zin hebt om het te doneren moet je het maar zeggen.


    Your make-up is terrible

    Wij hebben thuis heel veel oude apparaten waarvan ik er wel een paar wil doneren, maar hoe komen die dan bij jou?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bloedzoeker schreef:
    Wij hebben thuis heel veel oude apparaten waarvan ik er wel een paar wil doneren, maar hoe komen die dan bij jou?


    Oh, ik kan ze wel ophalen ofzo. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb een oude roze telefoon voor je lol


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn spullen krijg je dit weekend ^^ En dit is echt een geweldig idee! Ik heb er al zoveel zin in om in als zo'n ding rond te lopen. Moet ik nog wel de stem oefenen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou je wel willen helpen, maar ik denk niet dat dat een optie is. Belg Dat ziet er wel nog geweldig zijn!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please