• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • xHeavenlyx.
    - Marylinn Noah Carter • Aragog.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MeLuvZaynx
    - Zachary David Meltsings• Burlington.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • MeLuvZaynx
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • xHeavenlyx.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jacky Deanna Roberts.

    "Daar geloof ik echt niet van," Zegt hij lachend. "Kom zing is iets," Spoort hij me aan.
    "Piano spelen dat lijkt me echt wel wat,"
    Ik knik even kort en voel mijn wangen gloeien. "Oké dan.." Geef ik zachtjes toe.
    Ik begin zachtjes te zingen. "I've been everywhere, man. Looking for someone. Someone who can please me. Love me all night long,"

    James
    "Oke dan" geef ze zachtjes toe en begon toen met zingen
    Toen ze stopte met zingen keek ik haar verbaasd aan "Als dat volgens jou niet goed is dan geef ik je vanaf nu gewoon ongelijk" zeg ik.
    "Het was echt goed" zeg ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Als dat volgens jou niet goed is dan geef ik je vanaf nu gewoon ongelijk," Zegt hij. "Het was echt goed," Voegt hij er met een glimlach aan toe.
    "Bedankt," De reden dat ik vindt dat ik niet kan zingen is omdat een vriendin van mijn - Die hier niet is - mij altijd afgezeikt heeft en altijd vond dat zij wel kon zingen. Ik heb me eruit eindelijk bij neergelegd. Het was geen goede beslissing, maar dansen is meer iets voor mij dan zingen.
    "Nu wil ik ook wel horen hoe goed jij kan zingen," Er komt een kleine grijns op mijn gezicht.

    [Douchen.]

    James

    "Nu wil ik ook wel horen hoe goed jij kan zingen," zeg ze.
    Er komt een kleine grijns op haar gezicht. "Het zal wel moeten want ik denk niet dat ik daar onder uit kom" zeg ik lachend en stond op.
    "Geef me heel even" zeg ik en loop de slaapzaal uit en rechtstreeks door naar die van de meiden waar ik mijn gitaar pak en weer terugloop en op bed ga zitten. Ik sloeg de eerst akkoorden aan en begon langzaam Breakaway te zingen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Het zal wel moeten want ik denk niet dat ik daar onder uit kom," Hij staat op van het bed. "Geef me heel even," Zegt hij en loopt de slaapzaal uit.
    Even later komt hij terug met een gitaar, slaat een paar akkoorden een en begint dat te zingen. Ik ken het nummer niet, maar dat weerhoudt me er niet van om te klappen, wanneer hij klaar is.
    "Wauw! Je kan echt geweldig zingen," Zeg ik met een grijns.

    [Nu echt douchen.]

    [ is goed]

    James

    Wauw! Je kan echt geweldig zingen," Zegt ze met een grijns.
    "Bedankt het is ook iets wat ik heel vaak, volgens mij zelf te vaak, doe" zeg ik lachend en zet de gitaar weer weg.
    "Maar even heel wat anders, heb je toevallig de rest van onze crew vandaag al gezien of nog niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Bedankt het is ook iets wat ik heel vaak, volgens mij zelf te vaak, doe," Zegt hij lachend en zet de gitaar neer.
    "Maar even heel wat anders, heb je toevallig de rest van onze crew vandaag al gezien of nog niet?"
    Ik knik kort. "Ik heb gepraat met Eliza en Ben en nu ook met jou. Alleen Jennifer heb ik nog niet gezien of gesproken," Leg ik uit.

    James

    Ze knikt kort. "Ik heb gepraat met Eliza en Ben en nu ook met jou. Alleen Jennifer heb ik nog niet gezien of gesproken," Legt ze uit.
    Ik dacht na "Mh oke en nu je het zegt die heb ik ook nog nergens gezien".
    "Trouwens zin om mee te gaan naar buiten?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Mh, oke. En nu je het zegt die heb ik ook nog nergens gezien," Vreemd.. Jennifer is nergens te bekennen..
    "Trouwens, zin om mee te gaan naar buiten?"
    Ik knik. "Ik ben liever buiten op het plein dan hier in de slaapzalen," Zeg ik tegen hem en loop voor hem uit naar beneden, naar het plein.

    James

    "Ik ben liever buiten op het plein dan hier in de slaapzalen," Zegt ze tegen me en loop voor me uit. Ik stond op trok snel mijn schoenen aan en liep toen ook naar buiten. "Oke heb je nog een geniaal plan?" vroeg ik en keek even rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Oke heb je nog een geniaal plan?"
    Ik trek één wenkbrauw op. "Geniaal plan?" Herhaal ik vragend.

    James

    Ze trek één wenkbrauw op. "Geniaal plan?" Herhaalt ze vragend.
    "Weet je nog wat om nu te doen aangezien mijn inspiratie me een beetje in de steek laat de afgelopen paar dagen" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Weet je nog wat om nu te doen aangezien mijn inspiratie me een beetje in de steek laat de afgelopen paar dagen," Lacht hij.
    "Hmm.. een boswandeling of naar het strand? Daar ben ik nog niet geweest en het lijkt me mooi, ik hou van de natuur," Zeg ik tegen hem en draai even een pirouette.

    James

    "Hmm.. een boswandeling of naar het strand? Daar ben ik nog niet geweest en het lijkt me mooi, ik hou van de natuur," Zegt ze en draai even een pirouette. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht bij het woord strand en dacht even na "Ik ben het met je eens en vandaag mag jij kiezen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer