• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • xHeavenlyx.
    - Marylinn Noah Carter • Aragog.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MeLuvZaynx
    - Zachary David Meltsings• Burlington.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • MeLuvZaynx
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • xHeavenlyx.

Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:26 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Marylinn

Ik opende geschrokken mijn ogen toen Ashleigh en Sven binnen kwamen lopen. Ik veegde onopvallend een verdwaalde traan weg, en stond toen op, om ze vervolgens glimlachend aan te kijken. In de loop van de jaren was ik goed geworden in faken, heeft Mitchell toch nog iets goeds gedaan. ''Oefenen dan maar?'' mompelde ik.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sven.

"Als we klaar zijn om te oefenen haal ik Siënna wel," Zegt Ashleigh, als we in de woonkamer zijn aangekomen. Ik knik even en kijk naar Zach en Mary die nog steeds in de woonkamer zitten.
    Mary staat op om ons vervolgens glimlachend aan te kijken. "Oefenen dan maar?" Mompelt ze. Ik knik even en kijk naar Zach die op zijn dooie gemakkie op de stoel zit.
    Dan besef ik dat als we gaan oefenen ik dus weer langs Jacky moet lopen. Sven, je moet gewoon een keer stoppen met aan haar denken. Het is voorbij, over. Al langer dan een maand, dus laat haar haar eigen leven leiden en doe dat zelf ook.

Marylinn

Nu ik het wist, was het veel ongemakkelijker voor me om bij Sven in de buurt te zijn. Ik wiebelde nerveus heen en weer, en keek Sven en Ashleigh een beetje aan. ''Eh- Laten we Siënna maar halen dan.'' zei ik, en trok Zach van de bank als teken dat hij mee moest lopen.

[Aangezien de persoon die Zach speelt er atm niet is, sleur ik hem maar gewoon mee hoor :'D]

Ashleigh
    'Oefenen dan maar?' mompelt Mary nadat ze is opgestaan. Sven knikt. 'Goed idee,' glimlach ik.
    'Eh- Laten we Siënna maar halen dan,' zegt Mary en ze trekt Sven van de bank af.
    'Nu alleen Siënna nog bij Ben wegkrijgen,' grinnik ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ze trekt Zach mee :3]

Marylinn

Ik liep naar buiten, en zag dat Siënna bij Ben stond, en bij.. Jacky. Fijn. Zuchtend liep ik naar ze toe. ''Siënna, ga je mee oefenen?'' glimlachte ik, Jacky totaal negerend.

Sven.

Mary wiebelt nerveus heen en weer en kijk Ashleigh en mij een beetje aan. "Eh- laten we Siënna maar halen dan" Zegt ze, waarna ze Zach van de bank af trekt. Een zachte grinnik verlaat mijn mond, waarna ik mezelf omdraai en alvast richting de deur loop, terwijl ik met een hand even door mijn haar ga.

[Lol, Siënna is ook helemaal niet jaloers ofzo... :')]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Siënna

Ik wend mijn hoofd af en knik kleintjes. Ik laat mijn blik nog even naar Ben en Jacky glijden, maar om één of andere reden groet ik ze niet. Er blijft een raar gevoel steken in mijn buik. Wanneer ik me omdraai, pers ik mijn lippen op elkaar. 'Laten we gaan oefenen.'

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Marylinn

Ik keek Siënna even vreemd aan. Wat was er met haar? Ik besloot maar alvast richting de oefenzaal te lopen, en liep voor de crew uit. Ik stak mijn handen in de zakken van mijn joggingbroek, en schopte een random steentje weg.

Benjamin

Ik haalde mijn schouders op. "Je blijft een teamlid" lachte ik. Ik had niet door dat Siënna voorbijliep. Ik had niets door. Ik nam nog wat snoepjes uit de zak en keek naar de lucht. Opeens begon ik hard te lachen uit het niets. "Die wolk lijkt op een wortel" grinnikte ik. Teveel energie, niet op letten.

[Even tussendoor, want ik ben ingesprongen, dus ik weet niet wie met wie is. Siënna en Ben zijn een stel?]

[Siënna en Ben zijn idd een stel, Marylinn en Jason zijn een stel, James en Eliza zijn een stel en Liam en Ashleigh.]

Siënna

Hoe het komt weet ik niet, maar ik voel me genegeerd en nijdig. Eenmaal in de danszaal druk ik direct de muziek aan en neem mijn plaats in. Ik heb geen zin om te wachten. En eigenlijk helpt mijn geïrriteerde humeur me alleen om beter te dansen. Ik ben meer gefocust dan ooit en mijn dansen gaat perfect. Ik doe geen beweging verkeerd en alles gaat op de maat. Het is fijn om alles er uit te gooien. Het enige wat ik nog wil is die stomme competitie winnen, of dat nou leuk is voor de andere crews of niet.

Crystallized schreef:
    [Siënna en Ben zijn idd een stel, Marylinn en Jason zijn een stel, James en Eliza zijn een stel en Liam en Ashleigh.]

[Oké, merci. (:]

Jacky Deanna Roberts.

"Je blijft een teamlid," Lacht hij. Gezellig lach ik mee. Ben kan me altijd opvrolijken. Siënna loopt voorbij. Voor zover ik weet uit de smsjes van Eliza, hebben Siënna en Ben met elkaar.. Maar hij negeert er compleet. Ik snap er helemaal niks van..
    Plotseling begint hij te lachen. "Die wolk lijkt op een wortel," Grinnikt hij. Ik kijk ook omhoog.
    "Die daarnaast lijkt op een olifant," Zeg ik met een grijns. En een olifant lijkt op jou, denk ik maar zeg ik niet. Ben is totaal niet dik.