• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • xHeavenlyx.
    - Marylinn Noah Carter • Aragog.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MeLuvZaynx
    - Zachary David Meltsings• Burlington.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • MeLuvZaynx
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • xHeavenlyx.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha, stiekem lach ik je spelfouten uit. (cat)
    jk, ik ken het probleem :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CandyBear schreef:
    [kan Eliza of Jason ergens inspringen?]


    [ je kan ze altijd naar james en jacky sturen die zitten ergens op het strand]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Aragog: kies jij maar ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason
    Ik sta uiteindelijk op en begin over het strand te lopen. Even verderop zie ik twee mensen zitten. NOg een stel? Dan herken ik James en ik merk dat ik et meisje nog niet ken. O uit hun crew waren er twee te laat, waarschijnlijk was dit een van hen. 'Hé,' zeg ik terwijl ik me bij ze op het zand la vallen. 'Ik ben Jason,' stel ik me voor.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn
    Gefrustreerd en in de knoop met mijn eigen gedachten, besloot ik maar wat te gaan wandelen ofzo. Frisse lucht, het zou me vast goed doen. Ik wist niet meer wat ik wou, en ik werd gék van mezelf.
    Ik liep buiten, met mijn blik op de grond gericht waardoor mijn donkerrode haren langs mijn gezicht vielen. Ik stak mijn handen in mijn zakken, en schopte een verdwaald steentje weg. Doordat ik zo 'gefocust' was op de grond, knalde ik tegen iemand aan. Van de schrik maakte ik een klein sprongetje, en stond klaar om diegene verrot te schelden, tot ik zag dat het Zach was. ''Oh, sorry.'' mompelde ik, en perste er een neppe glimlach uit.
    Iets waar ik in de loop van de jaren goed in was geworden; gevoelens faken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zachary

    Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer een grote brok frustraties tegen me opbotst.
    "Oh, sorry."
    Ik kijk naar Marylinn en schud lachend mijn hoofd.
    "Geeft niet."
    Ik merk dat haar glimlach niet helemaal oprecht is.
    "Is er iets?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    James

    Ze knikt kort. "Hij is hier ook en we hebben ruzie gehad, nou eigenlijk had ik ruzie met Mary," Zegt ze tegen me. "En dat was dus klote,"
    Ik knik "Dat kan ik begrijpen dat dat klote is" zeg ik en voor ik nog wat kon zeggen kwam Jason bij ons zitten. "Hé" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik kijk van de een naar de ander. 'Heb ik net een persoonlijk gesprek verstoord?' Vraag ik en dan kijk ik lachend naar James. 'Geen Eliza? Waar heb je haar gelaten? Horen jullie niet aan elkaar gelijmd te zitten ofzo? Dat lijkt namelijk wel zo soms.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn
    ''Neh, 't gaat prima.'' mompelde ik, en keek hem even aan. ''Wat een gedoe, hè?'' zei ik, doelend op drie verschillende crews bij elkaar, de relaties van haat, liefde en vriendschap..
    Ik haalde een hand door mijn haren en plofte neer op een bankje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zachary

    ''Neh, 't gaat prima. Wat een gedoe, hè?''
    Ik kijk haar aan.
    "Ik dacht dat jij ook...?"
    Ik schop een steentje weg en ga naast haar zitten.
    "Ach, ik let er niet op. Ze doen maar wat ze willen, maar ik blijf het onprofessioneel vinden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jacky Deanna Roberts.

    "Dat kan ik begrijpen dat dat klote is," Zegt James.
    Ik word afgeleid door de jongen die naast James gaat zitten.
    "Hé," Begroet hij. "Ik ben Jason," Er is iets in zijn stem wat ik herken, maar ik kan het niet plaatsen.
    "Hé," Groet James.
    "Heb ik net een persoonlijk gesprek verstoord?"
    Ik schud mijn hoofd. Het was wel persoonlijk en hij heeft het misschien en beetje verstoort.
    "Geen Eliza? Waar heb je haar gelaten? Horen jullie niet aan elkaar gelijmd te zitten ofzo? Dat lijkt namelijk wel zo soms," Zegt hij lachend met zijn blik op James.
    "Ik ben Jacky, trouwens," Stel ik me nog aan hem voor.

    [waar kent Jacky hem dan van?]
    Jason
    Ik heb het vreemde idee dat ik Jacky ken maar ik kan haar niet plaatsen. Misschien heb ik haar een keer ontmoet op vakantie ofzo. 'Aangenaam,' zeg ik. 'Ben jij ook besmet?'
    Ik kan mezelf meteen wel een klap verkopen. Je bent zelf besmet Jason


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Geen Eliza? Waar heb je haar gelaten? Horen jullie niet aan elkaar gelijmd te zitten ofzo? Dat lijkt namelijk wel zo soms," Zegt hij lachend.
    Ik schudde mijn hoofd "Nee eigenlijk niet en ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ze is" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik grinnikte. 'Is ze niet alweer in het water beland dat ze zich opnieuw om aan het kleden is?' Vraag ik. 'Eerlijk gezegd verwachtte ik dat je meteen over Mary zou beginnen,' geef ik toe.


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    [waar kent Jacky hem dan van?]


    [Weet ik veel? Ze kan het zich ook verbeeld hebben..]