• Bijna altijd als ik na school thuis kom en mijn fiets in de schuur zet, zie ik aan de andere kant van de straat de kat van de buren zitten. 't Is echt een leuk ding, met van die grote bruine ogen en een roze neusje, echt een moppie. En altijd als ik hem dan in zijn ogen kijk, volgt er zo'n slowmotion scene uit een romantische film waarbij ik met open armen "BARRRYYY!" roep en hij naar me toe komt rennen.
    Allemaal vet leuk en zo, ik aaien, hij miauwen, tot hij uit het niets op mijn arm afspringt en zijn nagels in mijn hand zet. Echt gewoon zomaar, uit het niets D: Mijn hand zit onder de krassen van dat mormel. Dan roep ik "Jij kreng!", schud hem van me af en kijk toe hoe hij weer naar de andere kant van de straat rent. En zo gaat dat dus bijna elke dag .____. Waarom? Wat doe ik fout? D:
    Nog meer slachtoffers van agressieve katten hier?


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Er zijn ook maar weinig katten die over hun buik geaaid willen worden. Van nature is dit een plek waar ze alleen zelf bij komen, andere katten ook zelden tot nooit. Als een kat dit toelaat heb je een redelijk vaag exemplaar, of hij vertrouwd je gewoon echt volledig om zoiets te doen. (Al vinden ze het dan nog niet altijd fijn)


    Mijn kat is dan dat vage geval. (cat) Ze houd ervan als ik dat doe, ze gaat helemaal op haar rug liggen ervoor.
    Net zat mijn moeder sperziebonen te snijden, springt ze ernaast, kop in de zak. Wilt ze een sperzieboon. Mijn moeder gooit er eentje, zij er hard achteraan en apporteren dat dingen. Beland hij onder de kast, gaat ze weer naast mijn moeder zitten en bijten in de sperziebonen die ze in haar hand heeft. Dit doet ze dan ook alleen met sperziebonen.
    Mij vind ze altijd lief, ik kan alles met haar doen. Behalve één keer, ik zat op de bank en ineens beet ze in mijn been.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:30 ]


    Your make-up is terrible

    Je omschrijving komt een beetje overeen met Puss in Boots.:Y)


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn kat is dan dat vage geval. (cat) Ze houd ervan als ik dat doe, ze gaat helemaal op haar rug liggen ervoor.
    Net zat mijn moeder sperziebonen te snijden, springt ze ernaast, kop in de zak. Wilt ze een sperzieboon. Mijn moeder gooit er eentje, zij er hard achteraan en apporteren dat dingen. Beland hij onder de kast, gaat ze weer naast mijn moeder zitten en bijten in de sperziebonen die ze in haar hand heeft. Dit doet ze dan ook alleen met sperziebonen.
    Mij vind ze altijd lief, ik kan alles met haar doen. Behalve één keer, ik zat op de bank en ineens beet ze in mijn been.


    Mijn ene kat is gek op popcorn, echt zodra hij het ziet of hoort komt ie meteen op je af. Ik heb wel eens op de bank gezeten met de bak popcorn boven mijn hoofd want mijn andere kat besloot hem te helpen.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn kat is dan dat vage geval. (cat) Ze houd ervan als ik dat doe, ze gaat helemaal op haar rug liggen ervoor.
    Net zat mijn moeder sperziebonen te snijden, springt ze ernaast, kop in de zak. Wilt ze een sperzieboon. Mijn moeder gooit er eentje, zij er hard achteraan en apporteren dat dingen. Beland hij onder de kast, gaat ze weer naast mijn moeder zitten en bijten in de sperziebonen die ze in haar hand heeft. Dit doet ze dan ook alleen met sperziebonen.
    Mij vind ze altijd lief, ik kan alles met haar doen. Behalve één keer, ik zat op de bank en ineens beet ze in mijn been.


    Haha, dat is vet.
    Mijn kat is helemaal gek op bananen en meloen. (cat)
    En een van Val z'n katten (Jess) is ook zo'n vaag geval. Maar die is ook echt iedereens vriend en knuffelt met alles en iedereen. :'D


    Til hug og blod.

    Nemhain schreef:
    Cats are weird creatures. They just are. *O*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn katten zijn sowieso terror, haha, na een tijdje denken ze dat je wilt spelen en gaan ze vechten met je broekspijp. :0


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn kat is dan dat vage geval. (cat) Ze houd ervan als ik dat doe, ze gaat helemaal op haar rug liggen ervoor.
    Net zat mijn moeder sperziebonen te snijden, springt ze ernaast, kop in de zak. Wilt ze een sperzieboon. Mijn moeder gooit er eentje, zij er hard achteraan en apporteren dat dingen. Beland hij onder de kast, gaat ze weer naast mijn moeder zitten en bijten in de sperziebonen die ze in haar hand heeft. Dit doet ze dan ook alleen met sperziebonen.
    Mij vind ze altijd lief, ik kan alles met haar doen. Behalve één keer, ik zat op de bank en ineens beet ze in mijn been.

    Die kat heeft de vreemde neiging om mijn voet aan te vallen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die kat heeft de vreemde neiging om mijn voet aan te vallen (cat)


    Zou ik ook doen. (cat)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Zou ik ook doen. (cat)

    Aardig hoor Nancy (cat) Ik ben heel lief voor haar hoor ;o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ene kat, een kater van anderhalf, is sowieso raar. Als mijn moeder naar beneden komt bijt hij in haar kuit, niet hard of zo, en dat betekent dan 'Good morning. NOW FEED ME.'

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 7:15 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    Mijn ene kat, een kater van anderhalf, is sowieso raar. Als mijn moeder naar beneden komt bijt hij in haar kuit, niet hard of zo, en dat betekent dan 'Good morning. NOW FEED ME.'

    Lol, ik had kut gelezen ipv kuit. :')

    Nemhain schreef:
    Mijn ene kat, een kater van anderhalf, is sowieso raar. Als mijn moeder naar beneden komt bijt hij in haar kuit, niet hard of zo, en dat betekent dan 'Good morning. NOW FEED ME.'

    Onze kat doet dat 's ochtends, als wij aan de ontbijttafel zitten of we het opruimen, hij wacht dan al lang op zijn eten en dan wordt hij boos en bijt hij in de kuit als: Hallo? Ik ben hier ook nog! Ik heb honger. Geef me eten, of ik eet uw kuit op.
    Ik mag alles doen met mijn kat. Ik mag aan zijn buik komen, hem strelen, hem over mijn rug smijten, op mijn schouders zetten.
    Of gewoon hem uit zijn zetel pakken en op mijn buik leggen.
    Bij anderen loopt hij weg, maar bij mij blijft hij zitten. Soms komt hij vanzelf naar mij... Ik had dat eens... Hij kwam vanzelf naar mij en legde zich op mijn buik, zijn kop zo'n tien centimeter van mijn hoofd en dan wilde hij kopjes geven aan mijn hoofd. Ieuwl. Zijn mond stinkt en bloedt vaak (doordat hij een wonde heeft aan zijn mond door konijnen te pakken) en dus streelde ik hem in de plaats. Zo een kwartier aan een stuk. Tot ik een sms'je kreeg (hij zat op mijn gsm) en toen beet hij in mijn neus. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please