• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:42 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Au, das rot... Beterschap!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh, beterschap!
    maar 38 graden is toch nog niet echt koorts? Als ik koorts heb, is het meestal al wel 39 graden. Maar anywayz, ik hoop dat je je snel weer beter voelt (:


    Destroy what destroys you.

    ENTERSHIKARI schreef:
    Awh, beterschap!
    maar 38 graden is toch nog niet echt koorts? Als ik koorts heb, is het meestal al wel 39 graden. Maar anywayz, ik hoop dat je je snel weer beter voelt (:


    Alles boven 36,5 graad is "koorts".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ENTERSHIKARI schreef:
    Awh, beterschap!
    maar 38 graden is toch nog niet echt koorts? Als ik koorts heb, is het meestal al wel 39 graden. Maar anywayz, ik hoop dat je je snel weer beter voelt (:

    Ahum, wie heeft je dat verteld?
    Je gemiddelde temperatuur is 37 graden en die kan schommelen tussen 36,5 en 37,5
    Ikzelf heb van mezelf een redelijk hoge lichaamstemperatuur, namelijk rond de 37,2.
    Maar je hebt wel degelijk verhoging als je 38 graden hebt :W

    OT: Dat is niet leuk. Vroeger was ik vaak schoolziek, maar nu heb ik dat steeds minder en ik wil het liefste ook niet ziek zijn, omdat ik dan lessen mis, die vaak best belangrijk zijn >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Leela schreef:
    (...)

    Alles boven 36,5 graad is "koorts".

    Bedoel je niet 37,5? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Leela schreef:
    (...)

    Alles boven 36,5 graad is "koorts".

    Je lichaamstemperatuur was 37 graden volgens mij weet ik niet zeker
    En daarna heb je eerst verhoging
    Anyway, ik weet half hoe je je voelt omdat ik me ook niet lekker voel. Zat ik lekker snotterend een toets te maken. Iedereen chago kijken omdat ik zoveel geluid maakte :'D Dwing je vriendinnen om jou afleiding te geven, deed ik ook :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aife schreef:
    (...)
    Bedoel je niet 37,5? ;]


    Nee, 36,5 is normale lichaamstemperatuur.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Je lichaamstemperatuur was 37 graden volgens mij weet ik niet zeker
    En daarna heb je eerst verhoging
    Anyway, ik weet half hoe je je voelt omdat ik me ook niet lekker voel. Zat ik lekker snotterend een toets te maken. Iedereen chago kijken omdat ik zoveel geluid maakte :'D Dwing je vriendinnen om jou afleiding te geven, deed ik ook :Y)


    Ik heb geen vriendinnen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb geen vriendinnen.

    Je vriendje dan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ahw, da's niet fijn (no_chears)

    We kunnen een clubje oprichtten. Ik ben ondertussen al aan mijn vierde maand begonnen van ziek zijn en koorts hebben én, most important, ik heb wel nog chocola c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Ahw, da's niet fijn (no_chears)

    We kunnen een clubje oprichtten. Ik ben ondertussen al aan mijn vierde maand begonnen van ziek zijn en koorts hebben én, most important, ik heb wel nog chocola c:


    HIER MET DIE CHOCOLADE!
    -Vriendlief ligt trouwens op de bank te pitten, die heeft de hele nacht niet geslapen door mijn gehoest-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Alles boven 36,5 graad is "koorts".


    Nietwaar, dan noemen ze het verhoging. Tot en met 38 is het dus verhoging en is het niet gevaarlijk. Pas erboven word het koorts en gevakelijker. :'D Anders zou bijna de hele mensheis constant koorts hebben.


    Your make-up is terrible

    Leela schreef:
    (...)

    HIER MET DIE CHOCOLADE!
    -Vriendlief ligt trouwens op de bank te pitten, die heeft de hele nacht niet geslapen door mijn gehoest-


    Nou, I'd be happy to share. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    (...)

    Nou, I'd be happy to share. (bloos)


    Haha, dat is lief van je. Zal ik aan denken als jij eens een keer chocolade nodighebt :"D.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!