• Momenteel ben ik de manga aan het lezen, de anime heb ik al meer dan 3 keer gezien. Het is dus ook een van mijn favoriete anime ooit. ^.^ De personages, de beelden, alles is zo goed! Tevens is de humor echt geniaal (Usuiiii!) en de romantiek is "aaaaaawhh".

Seika High School, once an all-boys school notorious for its wild students and for generally being a terrifying place for girls, has recently become a co-ed school. With the female population still a minority and living in fear of the over-the-top antics of the males, Misaki Ayuzawa takes it into her own hands to reform the school and allow the girls to feel safe in the rough environment.
    Training, studying, and even becoming the first female student council president of the school, Misaki has gained a reputation among the male students body as an uptight, boy-hating dictator and as a shining hope for the teachers and fellow female students. However, despite her tough-as-nails appearance, she secretly works part-time at a maid café in order to support her family. Unfortunately, her hard-earned reputation is threatened when the popular, attractive, and somewhat impassive Takumi Usui takes an interest in her after discovering her in a maid uniform after school.

Wat vind jij van Kaichou wa maid-sama? Ik heb gehoord dat ze in de manga uit elkaar gaan? Dat ze waarschijnlijk gelukkig verder leven, maar niet met elkaar. Is dat waar?!

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 14:18 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Jij hebt de anime ooit aan me aangeraden en ik moet 'm nog steeds kijken, haha. Maar hij lijkt me echt leuk, dus ik ga 'm zeker kijken. ^^

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Kaichou wa Maid Sama is GE-WEL-DIG! Ik HOU van die anime. Ik heb Usui al een keer als username gehad, ghehe (a).

Ik kijk af en toe nog wel een aflevering, niet echt op volgorde ofzo, maar stukjes ervan. Geniaal is het gewoon x'D

Maar gaan ze in de manga uit elkaar? Ik hoop het niet D:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ik heb de manga gelezen en de anime gezien. Ben absoluut geen fan van romantiek en gezwijmel, maar deze serie is echt geniaal. Leuke humor, leuke characters en een leuk verhaal ook. ;D

Til hug og blod.

Ik heb de anime gezien! En de manga lees ik niet, al check ik eigenlijk wel elk nieuw hoofdstuk dat uitkomt, maarja. Ik vond Kaichou wa maid-sama niet de beste shoujo, maar ik vond 'm wel echt heel erg leuk. :3

wth.

Zet ik ook maar op m'n lijstje voor als ik ooit aan anime ga beginnen (:

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Die heb ik gekeken. Usui is geweldig :3

Let the Night embrace you

Die is echt leuk _O_ Vond het ge-wel-dig.
    vooral vanwege Usui :A

En ik lees nooit manga (haal alles en iedereen door elkaar dan) dus ik weet niet of ze uit elkaar gaan ;o

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Parachutes schreef:
    Jij hebt de anime ooit aan me aangeraden en ik moet 'm nog steeds kijken, haha. Maar hij lijkt me echt leuk, dus ik ga 'm zeker kijken. ^^

;oooooo NU KIJKEN JIJ!
    ~Ik heb het ook maar gehoord, dat ze uit elkaar gaan. De manga is nog niet afgelopen (volgens mij).. (:

Vanaf 0:36 tot die scene afgelopen is ... Dat blijft ook een geniaal stuk! :'D

Til hug og blod.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Hmm het klinkt echt leuk! Ik ga hem op mijn lijstje zetten (A)

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Klinkt leuk, ik ga hem eens kijken :3

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Oh klinkt wel grappig, ik ga het maar eens kijken aangezien ik een lange vakantie heb. : D

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Hi, it's time for an interview with the Prez!
    Are you feeling good right now?
    ~ Yeah!
    Are you having fun?
    ~ Yeah!
    Are you drunk?
    ~ Yeah~!
    Prez, don't get upset when you see this.

So cuuuuuute ^.^

Hahaha die scene is echt GEWELDIG met Misaki ^^