• Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze enquete in te vullen voor ons groepswerk Engels? We hebben heel veel representatieve deelnemers nodig! Gelieve hem helemaal in te vullen en niet middenin af te haken. Het is echt niet moeilijk en als je iets niet weet, probeer toch in te vullen of plaats anders 'neen'.

    Ik wil de Nederlanders trouwens niet benadelen hoor, maar het is voor een onderzoek in België alleen.. Je mag de enquête wel invullen als je iets weet over het onderwerp VOOR BELGIË dan. Maar vul dan bij nationaliteit 'Belg' in.

    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=107326

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb hem gemaakt, het waren soms wel wat moeilijke woorden zoals additioneel ...ik heb geen idee wat dat is :d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    ik heb hem gemaakt, het waren soms wel wat moeilijke woorden zoals additioneel ...ik heb geen idee wat dat is :d

    ah, dat is bijkomstig..
    Maar bedankt!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Edit: Ik heb even de link aangepast. We hadden moeilijkheden met de vorige enquête.

    Ik roep echt alle Belgen op om hem even te doen. Het duurt amper 2 minuutjes en je zou ons er een heel groot plezier mee doen! (:
    We hebben hem echt nodig voor ons universitair onderzoek

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:05 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Brooklyn schreef:
    ik heb hem gemaakt, het waren soms wel wat moeilijke woorden zoals additioneel ...ik heb geen idee wat dat is :d


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Haha, ik wist niets. :')
    Maar ik heb 'm wel ingevuld.