• Vanmorgen heeft mijn mobiel het begeven, dus van mijn moeder mag ik een nieuwe hebben.
    Ik ben heel slecht in electronica uitzoeken, want altijd als ik daar iets van koop is het een kut ding.. xD
    Dus hebben jullie een goede ervaring met een telefoon (waarmee je op facebook kan), die niet al te duur is..
    Ik zat zelf aan deze te denken:
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-galaxy-txt-zilver/9005000011714019/index.html
    suggesties:
    Touchscrean
    Facebook en Twitter (gratis)
    Toetsenbord
    camera
    Niet al te duur

    Dit was het wel zo'n beetje xD,
    alvast bedankt <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 13:54 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Samsung Chat 335, of en Blackberry? (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    SwaggerLove schreef:
    Samsung Chat 335, of en Blackberry? (:


    Heel veel mensen hebben een slechte ervaring met een Blackberry D;


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik zou gewoon Samsung Galaxy Txt doen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik raad je eerder de Samsung Chat 335 aan.

    Heb hem al 1,5 jaar en werkt nog perfect. En er zit een app voor facebook, twitter, msn en misschien hyves op. Dus daar kan je wel gratis op.


    El Diablo.

    Ry schreef:
    Ik raad je eerder de Samsung Chat 335 aan.

    Heb hem al 1,5 jaar en werkt nog perfect. En er zit een app voor facebook, twitter, msn en misschien hyves op. Dus daar kan je wel gratis op.


    Hoe duur is die dan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    (...)

    Hoe duur is die dan?


    Op bol.com is ie 80 euro...
    Maar kun je daarmee ook chatten met je vrienden?


    “All those fairytales are full of shit.”

    RyanHiga schreef:
    (...)

    Op bol.com is ie 80 euro...
    Maar kun je daarmee ook chatten met je vrienden?


    Ja, msn


    El Diablo.

    Ry schreef:
    Ik raad je eerder de Samsung Chat 335 aan.

    Heb hem al 1,5 jaar en werkt nog perfect. En er zit een app voor facebook, twitter, msn en misschien hyves op. Dus daar kan je wel gratis op.


    Néé, die is zó vreselijk. Je kunt daarmee geen 2 dingen tegelijk doen, het typt vreselijk als je bijvoorbeeld 'ee' moet typen, en je kunt niet eens MSN of Twitter gelijk doen, en als je bijvoorbeeld MSN wegklikt dan moet je weer helemaal opnieuw inloggen.. Dat ding is zó vreselijk irritant D:

    + Blackberry is wel fijn, zolang je niet duizenden spelletjes of nutteloze apps hebt, als je alleen Facebook, Twitter, MSN, WhatsApp of nog iets anders wil, dan is hij fijn.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Néé, die is zó vreselijk. Je kunt daarmee geen 2 dingen tegelijk doen, het typt vreselijk als je bijvoorbeeld 'ee' moet typen, en je kunt niet eens MSN of Twitter gelijk doen, en als je bijvoorbeeld MSN wegklikt dan moet je weer helemaal opnieuw inloggen.. Dat ding is zó vreselijk irritant D:

    + Blackberry is wel fijn, zolang je niet duizenden spelletjes of nutteloze apps hebt, als je alleen Facebook, Twitter, MSN, WhatsApp of nog iets anders wil, dan is hij fijn.


    Ik wil liever geen blackberry (waarom weet ik niet) xD


    “All those fairytales are full of shit.”