• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik kuste hem zachtjes terug, ook al merkte ik dat hij schrok. Ik legde mijn hand in zijn nek en streelde zachtjes over zijn nek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Het gesprek luchtte op, alleen laat het me meer beseffen dat ik Kate ontzettend mis. Ik loop naar de woonkamer en plof naast Damon op de bank.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en kuste hem nog eventjes. Ik verbrak het toen ik iemand hoorde aankomen. Ik keek op en zag dat het Chélle was. Ze ging naast Damon zitten. 'Eey Chélle,' glimlachte ik. Eventjes keek ik naar de tekening. Had ze hem gezien? Nee toch? Ik pakte hem en hield die gauw achter me. Niet iedereen hoefde te weten dat ik teken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hey Jer, hi Damon." Glimlach ik flauw naar de jongens. ik zou zeker meer met Kate gaan praten, en eigenlijk had ik nog wel uren door kunnen praten maar het risico om de telefoon in de gang te gebruiken en haar naam dan te roepen zodat Luca het hoort, wil ik niet nemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Hij verbrak de kus en ik glimlachte naar me. Toen ging Chèlle naast me zitten en verborg Jeremy de tekening. Ik grinnikte even en draaide me toen om naar Chèlle. "Hoe ging het?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het ging wel goed, I guess. Ik heb haar gewoon alles verteld, maar ik realiseer me nu wel meer dat ik haar mis. Het is gewoon, ik wilde langer met haar praten. Maar als Luca hoort met wie ik praat dan word hij gek." Zucht ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon BLake

    Ik knikte langzaam. "Ik snap het. Wat ga je nu dan?" vroeg ik aan haar. Ik aaide zachtjes over Jeremy´s rug met mijn hand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes van Damon naar Chélle. Hoe ging wat? vroeg ik mezelf af. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, ging weer gewoon zitten en keek naar de tv.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb Kate beloofd om contact met haar te houden. Maar ik heb Luca beloofd niet tegen hem te liegen. Dus ik weet het niet. Maar ik wel wel zeker dat Luca er absoluut niet achter mag komen dat ik überhaupt met Kate heb gesproken." Ik zit meteen te denken wat ik moet doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik zag dat Jeremy zijn hoofd schudde. "Snap je het niet?" vroeg ik lief aan hem. Toen keek ik weer naar Chèlle. "Hmm, okay. Dat lijkt me echt moeilijk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het punt is, Luca heeft haar nooit gemogen, zelfs niet toen ze bij ons woonde. En dat komt gewoon omdat Kate- Ze heeft zichzelf aan hem aangeboden toen ik met hem ging. En toen hij dat weigerde werd ze kwaad. Vanaf dat moment was de sfeer ook echt gespannen. Ik durfde soms geen woord te zeggen. Maar Luca wilde haar niet wegsturen omdat ze mijn beste vriendin is." Leg ik aan de jongens uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Oh okay. Ik snap het." zei ik langzaam terwijl ik nadacht over de situatie, "Dan snap ik wel dat Luca dat beter niet kan weten anders word hij inderdaad pissig."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Nee, maar ik wil het denk ik ook niet snappen,' zei ik zachtjes.

    [Ok, ik reageer later weer.. zo presenteren en blabla..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik drukte hem tegen mij aan en kuste hem op zijn wang. "Okay, Jeremy." antwoordde ik hem zachtjes, "Misschien is dat wel slimmer ja."

    [Okay, succes!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou dat snap ik dus eigenlijk niet. Want er is toch niets gebeurd, en ik ben toch ook niet boos op hem geworden toen hij dat zei, gisteren?" Ik schud verward mijn hoofd.


    We'll still love each other, forever and always. <3