• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake|

    Ik keek Chèlle weer aan en haalde mijn schouders op. "Soms begrijp ik hem niet, dat zul je toch echt aan hem moeten vragen als het zover zou zijn dat hij erachter komt." Dat leek me echt een vervelende situatie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik weet het niet, Damon." Ik bijt zacht op mijn lip.
    "Het enige wat ik zeker weet is dat hij boos gaat worden, maar ik weet niet waarom, of op wie. Waarschijnlijk ben ik alsnog degene die het over zich heen krijgt al is hij boos op Kate." Vertel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ja... Dat denk ik ook." zei ik. Ik dacht even na en keek haar toen recht in haar ogen. "Waarschijnlijk omdat hij bang is dat het weer gebeurd of dat hij je verliest aan haar. Ik weet het niet zeker."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat zou niet eerlijk zijn. Ik ben niet van hem." Zeg ik dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Inderdaad, echt raar hoe het nu allemaal is. Maar ja, niks aan te doen." zei ik tegen haar. Ik sloeg toen mijn arm om Jeremy heen en drukte hem dicht tegen mij aan. "Hoooi" zei ik grinnikend en kuste hem op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 11:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat is waar." Mompel ik. En kijk glimlachend naar hoe Damon Jeremy een kus op zijn wang geeft.
    "Waarom doet hij alsof ik nog steeds van hem ben?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ik weet het niet." zei ik schouder ophalend terwijl ik met mijn aandacht bij Jeremy bleef.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Denk je dat hij minder boos word als ik het gewoon vertel, in plaats van als hij er toevallig achter komt?" Vraag ik dan aan Damon, ik persoonlijk zou de tweede optie kiezen, maar met Luca weet je het maar nooit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Yee.. Half 2 gaan we muffins bakken.. XD]

    Jeremy Velez

    Ik lachte om de kus die hij gaf. 'Eey,' zei ik glimlachend tegen hem. 'Je stoort me tijdens Cow en Chicken,' zei ik lachend. Eventjes keek ik naar Chélle en glimlachte naar haar. Ik hoorde ze natuurlijk wel praten, maar ik lette er niet op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nou sorry hoor." zei ik grinnikend en kust hem nog eens, "Ik laat je wel weer met rust." Toen richtte ik me weer op Chèlle. "Ik denk dat het beter is als je het zegt dan dat hij erachter komt. Dat laatste is vaak slechter dan het eerste."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik denk dat ik dat wel doe, maar niet nu. Ik ga me maar eerst eens mentaal voorbereiden en bedenken wat ik zal zeggen. Ik kan natuurlijk niet aankomen met; 'Hey Luca, ik heb Kate gebeld en alles verteld wat er is gebeurd sinds ik hier ben. Oh, en Damon weet ook merendeel." Vertel ik grinnikend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte naar hem. Zodra hij weer naar Chélle keek drukte ik zachtjes een paar kusjes op zijn kaaklijn. Onschuldig keek ik naar de tv. Die koe had echt achterlijke grote neusgaten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte door Jeremy´s kusjes. "Ja.. dat lijkt me niet heel handig." grinnikte ik. Toen draaide ik me om naar Jeremy, nam zijn hoofd in mijn handen, draaide hem naar mij toe en ik kuste hem lang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik schrok en lachte zachtjes toen hij mijn gezicht in zijn handen nam. Ik keek naar hem vroeg me af wat hij ging doen. Ik had het eigenlijk al kunnen raden. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en kuste hem terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als Damon Jeremy kust draai ik mijn hoofd weg. Gelukkige stelletjes zijn nooit mijn ding geweest om te zien, van niemand. You used to show off yourself. Nou en.
    "Misschien is het wel beter om het recht voor zijn raap te zeggen. Maar daar ben ik te Engels voor." Mompel ik bedenkelijk.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 11:48 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3