• De laatste tijd heb ik echt zó veel dat ik kwijt wil/moet en vroeger zou ik er een topic over maken, maar nu heb ik gewoon die nijging niet meer. Ik weet niet waarom niet, maar het is vreemd tot lichtelijk irritant. Want dan heb ik jullie advies eigenlijk nodig, maar dan maak ik weer geen topic aan en blablabla.
    -Mhihi, dat had ik zelfs met dit topic.
    Maar goed, wie kan me even helpen? Of jullie stellen me gerust dat ik dat best wel kan doen -topics plaatsen- en dan krijg ik zo direct een topic bui. Mhihi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aife schreef:
    (...)
    Amen to this! ;]
    Maar als je wilt Manon, mag je mij wel PB'en, alleen ben ik eventjes voor een kleine twintig minuutjes offline. :Y)


    Aah, dank je wel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb heel vaak dat ik iets over kpop wil posten, maar dan bedenk dat het waarschijnlijk toch de grond in geboord of genegeerd wordt en post het dan uiteindelijk toch maar niet. ;;

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 23:01 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als jij een topic wil maken, moet je dat toch lekker doen meid? Mensen die erop willen reageren zullen dat toch wel doen en mensen die het niet boeit, gaan lekker naar een ander topic ;]


    I love you Tim