• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik loop naar achter tot ik bij de rand van het bed ben en ga zitten en ik trek hem nog steeds mee. Ik beëindig de zoen. "W-weet je het zeker?" Vraag ik onzeker.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Nee" antwoord ik eerlijk. "Maar je kan nooit iets 100% zeker weten" ik twijfel even en kus haar dan weer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Ja, daar kan ik tegen, maar je mag het altijd nog uittesten hoor." Ik grijns naar haar. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze het zou proberen, ik zou het gewoon niet erg vinden om aangeraakt te worden door haar. Of door een meisje. Ik schud snel de gedachte van me af. Daar moet ik nu niet aan denken.


    Your make-up is terrible

    { Ik moet eten, x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Eetse tot zo x]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte, en bracht mijn handen naar zijn zij om vervolgens te gaan kietelen. Gelukkig vroeg hij niks aan mij; ik kan er dus écht niet tegen. Hij wist dat niet, en ik ging er wel voor zorgen dat dat zo bleef. Ik grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Helaas." lach ik als ik er niet op reageer. Haar aanraking over mijn zij voelt toch wel fijn, eigenlijk wil ik niet dat ze stopt. Het is al een tijdje geleden dat iemand me aangeraakt heeft, behalve dan de normale plaatsen. "Je hebt wel koude handen." merk ik op.


    Your make-up is terrible

    [Hahahaha nikki kapot droog je heb wel koude handen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Putain.'' lachte ik even. ''Je hebt wel koude handen.'' merkte hij op, en ik haalde mijn schouders op. ''Ik héb het ook koud.'' grinnikte ik, maar dat was redelijk normaal hier, op deze plek. En aangezien ik alleen een hemdje en een shortje droeg om in te slapen, was het wel begrijpelijk; ik was mijn badjas vergeten nadat ik het zout en mes ontdekte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Goh, dat is niet zo vreemd." grinnik ik. Ik til mijn shirt op. "Verwarming nodig?" vraag ik met een grijs. Het kan nog beter worden dan haar handen op mijn shirt en ik heb echt helemaal geen bezwaar ertegen. Behalve dan dat ik even die kou moet doorstaan, maar dat heb ik er voor over.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ik grijnsde, en was eerlijk gezegt blij met zijn voorstel. Ik kroop tegen hem aan, en liet mijn hoofd even op zijn borstkas rusten. Ik merkte dat ik warmer werd, maar volgens mij lag dat toch echt aan mezelf.. Ik lachte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ze legt haar hoofd op mijn borstkas en ik pak haar handen vast om die mijn buik en ribben te leggen. "Ooeh koud." grinnik ik als ik de aanraking voel. Het duurt niet zo lang voordat de kou wegtrekt en haar handen mijn lichaamstemperatuur aannemen. "Waarom lachte je?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even aan. Het zou érg gênant zijn als ik hem dat zou vertellen, dat was zeker.
    ''Niks, binnenpretje.'' glimlachte ik even, en wendde toen mijn blik af. Mijn god, waar had ik last van?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Hm, een geheim binnenpretje?" vraag ik grinnikend en kik haar nieuwsgierig aan. Ik kan zo wel een paar dingen bedenken die het kunnen zijn, maar vrouwen kennende zit ik er vast heel erg naast.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Misschien.'' grijnsde ik. ''Raadt maar eens.'' zei ik uiteindelijk, toen zijn gezicht een beetje bedenkelijk stond en nieuwsgierig tegelijk. Ik vroeg me af of hij hetzelfde dacht..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''