• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte. ''Jij ook.'' zei ik, en keek hem even aan. Na een tijdje gezwegen te hebben leunde ik weer tegen zijn schouder met mijn hoofd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik til mijn hand op van haar schouder en aai zacht door haar haar ermee. "Voor mij maakt het niet uit." glimlach ik. "Maar wel heel lief dat je dat vind hoor."


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Tuurlijk wel, iedereen heeft liefde nodig.'' zei ik vastbesloten, en sloot even mijn ogen. Zijn aanrakingen kalmeerde me, en ik weet niet hoe hij het voor elkaar kreeg; ál die jaren vertrouwde ik geen enkele man, durfde niet eens een aanraking te accepteren. En nu doet Riley het zomaar, in een paar dagen. ''En waarom zou je het niet verdienen?'' vroeg ik hem toen zachtjes.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik grinnik minachtend naar mezelf toe. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur aan en laat mijn hand weer op haar schouder rusten. Het blijft heel even stil. "Sommige mannen verdienen sommige dingen niet, net zoals die gasten die jou zo hebben behandeld." antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:35 ]


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem vanonder mijn wimpers verbaasd aan. ''Maar jij verdient het wel.'' zei ik, en pauzeerde even. ''Dat heb je de laatste paar dagen wel bewezen.'' voegde ik er aan toe, en keek toen weer even voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kijk kort en verbaasd naar haar. Daarna kijk ik weer voor me uit. "Ik probeer mijn daden weer een beetje goed te maken." mompel ik. "Zo te zien lukt het wel." Ik sluit mijn ogen en denk erover na. Het is niet de beste oplossing voor wat ik gedaan heb maar ik kan niet gewoon niets doen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even aan, en nestelde me wat beter tegen zich aan. Ik besloot er niet op in te gaan, omdat ik het idee had dat het hem nogal moeilijk lag. Ik zuchtte diep, maar gelukkig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik trek haar automatisch wat dichter tegen me aan als ze zich beter tegen me aan nesteld. "Maar jij bent een goed meisje, ik snap niet waarom jij het niet krijgt." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik zuchtte zachtjes. ''Goed is nou ook een groot woord.'' mompelde ik, terwijl ik terugdacht aan al die levens die ik heb afgenomen om te overleven, dacht aan mijn ouders waar ik altijd ruzie mee maakte, en ze nu mijn excuses niet kon aanbieden.. Ik haalde lichtjes mijn schouders op, ging wat schuiner zitten en legde één hand automatisch op de borstkas van Riley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Voor jou niet." grinnik ik zacht. Ik vind het fijn als ze haar hand op mijn borstkas legt en beter gaat zitten. Normaal zit ik nooit zo met meisjes, ze stellen zich ook niet zo kwetsbaar op. Ik ook niet trouwens. En met hoeren was het al helemaal niet zo, met hun had ik meestal alleen lichamelijk contact.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek bedenkelijk. ''Jawel, ook ik heb slechte dingen gedaan.'' zei ik uiteindelijk. Ik heb nog nooit iemand zo veel persoonlijke dingen verteld, ik heb me nog nooit zo blootgelegt; en toch voelde het niet verkeerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik duik zo mijn bedje in :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Iedereen doet slechte dingen." sus ik zachtjes. "Vooral om te overleven." Ergens voel ik me gevleid dat ze alles gewoon met mij bespreekt. Ik vind het vreselijk om zelf dingen achter te moeten houden, ik ben bang dat ze zich ineens terugtrekt of zich gekwetst voelt.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Ja, dat is waar..'' zuchtte ik. ''Maar mijn grootste schuldgevoel ligt bij mijn ouders; ik ben nooit écht aardig tegen ze geweest, en nu kan ik me niet eens verontschuldigen.'' mompelde ik, en vervloekte mijn franse accent.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ze weten het heus wel." antwoord ik zacht. "Het zijn je ouders en jij bent hun dochter." Met mijn vrije hand streel ik over haar wang heen en een plukje haar achter haar oor. "Ouders snappen dat, daar zijn ze ouders voor."


    Your make-up is terrible