• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Uhu]

    Riley Winchester

    "Ga je weer mee naar binnen?" vraag ik zacht fluisterend. "Het is hier veel te koud." Ik laat haar los en pak haar hand vast.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte even, en de glimlach was nogsteeds niet van mijn gezicht verdwenen. We liepen op ons gemakje richting het kraakpand, hand in hand. In mijn ooghoeken zag ik iets bewegen, maar schonk er verder geen aandacht aan; er liepen wel vaker mensen rond. Ik was op dit moment te gelukkig om me ergens zorgen over te gaan maken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kan een glimlach niet onderukken, ik ben blij dat ze nu niet alleen buiten is en dat het weer goed is. Ik maakte al teveel zorgen. Ik zie niet ver van ons ineens mensen aan komen lopen, ik heb helemaal niet opgelet en ben ontzetten onoplettend geworden door net.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik liet de wind zachtjes door mijn haren waaien, en genoot van het moment. Zo heb ik me lang niet gevoeld, als ik zo terugdacht aan de afgelopen jaren. Er kwamen meerdere personen in de straat lopen, en een paar kwamen dichterbij; het was vreemd, maar ik maakte me er verder geen zorgen over. ''Wat een dag.'' mompelde ik, half tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik bijt even op mijn lip en laat mijn hand al naar mijn wapen gaan. Ik trek Aurelie ondertussen dicht tegen me aan, ze zien er verdacht uit en gedragen zich erg verdacht. Ik hoop maar dat we er al bijna zijn.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Wat is er?'' vroeg ik hem zachtjes, maar voor hij kon antwoorden zag ik iets blinken in mijn ooghoek, en het kwam langzaam omhoog. Fuck. ''Buk!'' gilde ik, en trok Riley mee naar beneden waarna een harde kogelschot weergalmde door de afgelegen straten. En dit is precies waar ik altijd zo bang voor was geweest..
    Ik had in de tussen tijd Riley zijn hand niet losgelaten, en trok hem mee terwijl ik wegrende, bang voor een volgend schot.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Alles gaat ineens heel snel, Aurelie schreeuwt en trek me mee naar beneden, een kogelschot. Ondertussen heb ik mijn Winchester gepakt en heb ik al een schot teruggewaagd, voor de me mee trekt en wegrent. Zo af en toe kijk ik achterom en schiet ik.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik vloekte toen er meerdere kogelschoten klonken, en ik vond het verschrikkelijk dat ik Riley hierbij heb betrokken. ''Kom hier!'' hoorde ik Zac woedend schreeuwen, en mijn hart bonkte in mijn keel. Ik hoorde zijn voetstappen versnellen, en automatisch ging ik ook sneller. Als we zo het kraakpand ingingen, wisten ze waar we woonden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik trek Aurelie snel mee een steegje in en duw haar naar achter, terwijl ik zelf bij de rand blijf staan om er omheen te kijken en te schieten. Een paar komen onze kant op, maar evenveel vliegen terug hun kant op. Na een tijdje word het stil. Ik zie ze niet meer, maar durf niet te bewegen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ineens was het stil, doodstil. Er stroomden tranen over mijn wangen, maar ik maakte verder geen enkel geluid. Ik merkte dat ik trilde, maar probeerde het te onderdrukken en spitste mijn oren om keek schichtig om me heen, in de hoop dat Zac en de rest weg waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik blijf nog even zo staan voordat ik me omdraai naar haar en zie dat ze huilt en trilt. "Oh." zeg ik zacht en ik haar tegen me aan trek. Ik streel door haar haar heen. "Ze zijn weg." fluister ik zacht troostend.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik hield hem stevig vast, bang om hem kwijt te raken. ''H-het spijt m..Me.'' snikte ik, en ademde even diep in en uit. Ik wist zeker dat dit niet de laatste keer was dat Zac me op kwam zoeken..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Zeg dat niet!" Ik sla mijn armen nog iets steviger om haar heen. "Dit is niet jou schuld, maar die van hem, begrepen?" zeg ik zacht. Ik blijf haar net zo lang vasthouden tot ze weer rustiger word.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik merkte dat ik wat kalmeerde door zijn aanrakingen, en keek hem even aan, knikte zwakjes, en zuchtte toen, terwijl ik een paar tranen wegveegde. ''Laten we maar terug gaan.'' zei ik. Het liefste zat ik nu binnen, al was het een koud, lelijk en saai kraakpand. Alles beter dan in de buurt van Zac.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik glimlach en laat haar weer los. "Eens ziet wat de schade is." mompel ik "Ben jij nog helemaal heel?" Ik gluur weer om het randje heen maar zie geen enkele beweging. Ik loop een stuk naar voren om te kijken of er lijken liggen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:21 ]


    Your make-up is terrible