• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte zwakjes, en liet mijn vingers afwezig over zijn borstkas glijden, heen en weer. ''Ik wou dat-'' ik zuchtte even. ''Ik mis het familie-gevoel, de liefde die ze me elke dag schonken en de bezorgdheid van mijn ouders.'' ik slikte een paar opkomende tranen weg. Ik wist niet waarom ik het hem allemaal vertelde, maar het voelde vertrouwd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik doe nog één of twee posts, en dan ben ik weg :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik knik even, hoewel ik het gevoel niet kan begrijpen. Ik heb nooit zorgzame ouders gehad. "Ik snap het. Maar nu zijn wij je nieuwe familie, hoewel dat niet persé positief hoeft te zijn." grap ik zacht.


    Your make-up is terrible

    [Is goed hoor.]


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte zachtjes, en haalde mijn schouders op. ''Ik ben blij dat ik jullie heb.'' zei ik, en dat loog ik niet eens. Ik wist niet wat ik zou moeten doen zonder hun, en al helemaal zonder Riley; anders zat ik nu in het bordeel.

    [Goodnight!
    Ik doe morgen rond 7 uur nog een post, en daarna na 14:10 (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Slaap lekker. :3]

    Riley Winchester

    "Wij zijn ook allemaal blij dat we jou hebben." glimlach ik. Eigenlijk ben ik wel echt blij dat ik haar heb. Ik voel me iets minder raar en iets... beter. Minder slecht en kwaad.


    Your make-up is terrible

    [Goodmorningg]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Goedemorgen!]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlach even. Wat had hij dat andere jongens niet hadden?
    Ik speelde wat met de zoom van zijn trui, en zuchtte lichtjes. Geen zucht van irritatie, verveling of wat dan ook, maar een zucht van tevredenheid en geluk, voor het eerst sinds jaren. ''Dankjwel voor alles.'' mompelde ik zachtjes, en keek hem eventjes aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Anyone on?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Zoveel doe ik niet." glimlach ik zwak. Het voelt alsof ik haar dit verschuldigd ben. Ik kijk voor me uit, na een tijdje zo gezeten te hebben voel ik dat mijn ledematen stijf worden en sta ik op, om mezelf uit te rekken.


    Your make-up is terrible

    [Wat is er gebeurt en waar kan ik invallen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelie Cherine Roux

    Ik ging weer even recht zitten nadat Riley was opgestaan. ''Rigolo! Je hebt veel gedaan, al lijkt het voor jou weinig; je weet niet hoeveel het voor me betekent dat ik daar nu weg ben.'' zuchtte ik.

    [Rigolo betekent iets in die richting van grappig/grapjas :'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ak due Franse woorden klinken als scheldwoorden." grinnik ik. Ik zucht even zachtjes. "Ik snap dat het veel betekend maar van mij part kan ik niet genoeg doen." antwoord ik. Ik haal mijn hand weer even nerveus door mijn haar.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte even. ''Nee, ik heb geen reden om je uit te schelden.'' glimlachte ik. ''Waarom niet, dan?'' vroeg ik hem, en keek hem afwachtend aan. Waarom zou hij dat gevoel hebben? Hij heeft zó veel gedaan, maar hij realiseert zich dat niet..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wow wait, ik kan geen normaal Nederlands meer typen zo te zien, fail.]

    Riley Winchester

    Ik zak tegenover haar neer en kijk haar een moment lang aan. Daarna wend ik mjn blik af en strijk ik mijn shirt glad. Ondertussen probeer ik het te verwoorden in mijn hoofd. "Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen." zeg ik langzaam. "Ik denk dat ik gewoon probeer om dingen die ik eerder heb gedaan goed te maken én het persé voor jou beter wil maken." leg ik twijfelend uit.


    Your make-up is terrible