• Altijd als ik 'n broek draag, dan kruipen de pijpen omhoog met als gevolg dat de broek ruim zit rond mijn knieën. Hier erger ik me dood aan, want 't staat gewoon op vliegen D: Nu heb ik knieën die lichtelijk naar binnen draaien, dus waarschijnlijk heb ik daarom dit probleem met broeken, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft en of iemand weet waar goede broeken te krijgen zijn die strak zitten en dat ook blijven zitten (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dat probeer ik pas, als ik weet dat 't goede broeken zijn x) Vandaar dit topic. Ik wil niet teveel geld spenderen aan broeken, tenzij ik met zekerheid weet dat 't van goede kwaliteit is.

    Oh, ik heb duurdere broeken en ze zijn heel erg goed (: Bij mij toch.. Ik heb het gevoel dat ze iets minder snel rekken, toch die van Fornarina, maar dat kan helemaal aan mij liggen ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eeyore schreef:
    (...)
    Met dementerende volwassenen/ouderen. :Y)


    D: Dat moest ik ook doen. Traumas! D:

    Waarvoor moet jij dat doen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij Garcia.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    D: Dat moest ik ook doen. Traumas! D:

    Waarvoor moet jij dat doen?

    I know (cat) Ik ben vorige week nog aangevallen door 'n bewoonster. Ik stond met m'n rug naar haar toe en ze kwam op me afstormen, terwijl ze in 'n psychose zat, en pakte me vast o_o

    Maar'm, ik loop stage bij de Activiteitenbegeleiding x) Alleen is 't kleinschalig en maak ik die bewoners de hele dag mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    I know (cat) Ik ben vorige week nog aangevallen door 'n bewoonster. Ik stond met m'n rug naar haar toe en ze kwam op me afstormen, terwijl ze in 'n psychose zat, en pakte me vast o_o

    Maar'm, ik loop stage bij de Activiteitenbegeleiding x) Alleen is 't kleinschalig en maak ik die bewoners de hele dag mee.


    Ik heb een hele dag een vrouw moeten vertellen dat ze toch echt haar broek aan moest houden (cat)

    Wat is dat? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb net hetzelfde! 't Probleem is dat ik heel erg dun en lang ben (snelle stofwisseling, ugh), en bijna alleen maar de broeken van H&M passen goed. D:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:31 ]

    Jezabels schreef:
    Ik heb net hetzelfde! 't Probleem is dat ik heel erg dun en lang ben (snelle stofwisseling, ugh), en bijna alleen maar de broeken van H&M passen goed. D:

    Saaaaame here :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind S(t?). Oliver altijd wel goed (: Ze zijn wel aan de prijs. Maar ik weet ook niet zeker of er skinny's van zijn


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb een hele dag een vrouw moeten vertellen dat ze toch echt haar broek aan moest houden (cat)

    Wat is dat? D:

    Ghehe :') Wat is wat? Kleinschalig?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reepicheep schreef:
    Ik vind S(t?). Oliver altijd wel goed (: Ze zijn wel aan de prijs. Maar ik weet ook niet zeker of er skinny's van zijn

    Straight leg is ook goed :'D Als 't maar niet te ruim zit :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Negligible schreef:
    (...)
    Oh, ik heb duurdere broeken en ze zijn heel erg goed (: Bij mij toch.. Ik heb het gevoel dat ze iets minder snel rekken, toch die van Fornarina, maar dat kan helemaal aan mij liggen ook

    Die zijn duur D: 'n Rib uit m'n lijf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Ghehe :') Wat is wat? Kleinschalig?


    Activiteitenbegeleiding! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Activiteitenbegeleiding! D:

    Lol'd. Dan regel je simpelweg de activiteiten :'D 'k Doe meestal creatieve dingen, zoals schilderen, 'knutselen' etc. Of muziek, koken & bakken...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Straight leg is ook goed :'D Als 't maar niet te ruim zit :Y)

    Ik weet niet hoe duur ze tegenwoordig zijn, maar bij mij viel het nog mee: My God!-broeken vind ik geweldig zitten. Maar ik heb er verder geen last van, dus ik kan ook niet zeggen of deze voor jou goed zijn...
    Kun je ze dan eigenlijk niet eerst passen en dan kijken of het werkt? Of is het pas na een tijdje dat er je last van krijgt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Eeyore schreef:
    (...)
    Lol'd. Dan regel je simpelweg de activiteiten :'D 'k Doe meestal creatieve dingen, zoals schilderen, 'knutselen' etc. Of muziek, koken & bakken...


    Kun je ook brownies of taart bakken? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro