• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Hahaha, gaaf! Ik wilde dat liedje luisteren, maar mijn internet doet kut, ik hoor geen geluid of zo? Echt heel raar, want de speakers staan wel gewoon aan daarvoor..]


    [Weird, bij mij doet hij het wel o.o staat je youtube geluid aan? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb SlamTV aanstaan, muziek dus en haal daar al mijn inspiratie vandaan. ^^
    Music is my inspiration.]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:35 ]

    Alexander

    Ik dacht na over een liedje en besloot toen een niet zo bekende te doen maar wel een liedje van één van mijn favorite films, ik sloeg algauw de juiste noten aan en begon het liedje,

    Gotta fight another fight, I gotta run another night
    Get it out, check it out, I´m on my way
    and it don´t feel right, I gotta get me back
    I cant be beat, and thats a fact
    It´s okay, I´ll find a way, Ain´t gonna take me down, no way
    No, oh, oh, oh

    Yeah, don´t judge a thing, till you know whats inside it
    Don´t push me, I´ll fight it, Never gonna give in,
    never gonna give it up, no No, oh, oh, oh
    If you can´t catch a wave then, you´re never gonna ride it
    You can´t come uninvited, Never gonna give in,
    never gonna give it up, no, You can´t take me, I´m free


    'Raad eens welk liedje dat was' Zeg ik als ik het stuk uitgespeeld had, het was nog niet het hele liedje maar het was genoeg om te horen (als ze het kende) welk liedje het is. 'Ik zal je één tip geven, het is van een film' Zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Amen, volgens mij heb jij wat uit te leggen. Is dit van jou?'
    Verbaasd kijk ik naar de tekening in haar hand. Oh crap. ik grijns en bekijk de amateuristisch getekende jurk.
    'Vind je hem niet prachtig dan?' grijns ik lichtjes beschaamd. Okay, hoe geweldig ik ook ben, tekenen kan ik niet. ik haal een hand door mijn warrige haar en haal mijn schouders op.
    'die had ik heir ooit voor de gein getekent,' leg ik uit. 'Voor mijn flirt van het moment.' Er valt een kleine stilte. Het was twee jaar geleden, tijdens mijn dans jaar en ik wist zijn naam niet eens meer.
    'Hij heeft het nooit gedragen!' eindig ik vrolijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Verfrissende duik aan het nemen zie ik?’ Een jongens gelach steeg achter me vandaan op en ik draaide me om, nadat ik net weer boven water was gekomen. De jongen heeft zwarte haren die omhoog staan in wat stekels en zijn bovenlichaam is gespierd en ontbloot, waar ik niet echt van onder de indruk ben. Er zal heel wat moeten gebeuren, moet ik onder de indruk van een jongen zijn en aangezien ik nu niet in een van mijn beste buien ben… Al ben ik wel wat milder geworden door het lekkere, koele water.
    ‘Fijn dat je dat opmerkt,’ grinnik ik even, het klonk ietwat sarcastisch, wat –alweer– niet mijn bedoeling was. ‘Ben je hier naartoe gekomen voor het zwembad of voor mij?’ Er lag een grijns op mijn zachtroze lippen, maar het klonk nogal dodelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Weird, bij mij doet hij het wel o.o staat je youtube geluid aan? :'D]

    [Ja :'D Alles staat aan... en ik word er gewoon chagrijnig van]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben even gaat eten, back in 15]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    De haartjes in mijn nek kwamen rechtop te staan en al snel merkte ik dat ik kippenvel kreeg.
    Ik luisterde aandachtig naar elk woord dat hij zong en printte de noten van de piano in mijn hoofd.
    Mijn handen stonden inmiddels al niet meer in mijn heupen maar hingen doodstil naast mijn lichaam.
    "Bryan Adams, You can't take me?" Vroeg ik terwijl ik het kippenvel van mijn armen probeerde te wrijven. "Het was echt mooi."
    Een brede glimlach verscheen op mijn lippen terwijl ik mijn handen in elkaar sloeg.
    "Waar heb je zo leren spelen en zingen?" Vroeg ik geïnteresseerd. "Of heb je dat altijd al kunnen doen?"




    Dwayne Renolds

    "Ben je hier naartoe gekomen voor het zwembad of voor mij?" Hoorde ik haar vragen.
    Ondanks de dodelijke ondertoon in haar stem, was er een glimlach op haar lippen te zien, iets wat ik niet goed kon plaatsen.
    "Eigenlijk kwam ik van het uitzicht genieten." Zei ik met een grijns terwijl een wenkbrauw de lucht in schoot. "Maar aangezien jij hier ook bent, zie ik je als deel van de omgeving wat dus maakt dat ik voor zowel het zwembad als voor jou kom."
    Ik slenterde naar de rand van het zwembad en torende hoog boven haar uit aangezien ze nog steeds in het water zat.
    "Maar ik heb zo het gevoel dat ik niet echt welkom ben." Lachte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ben echt helemaal weer in de liedjes van de film Spirit XD zo'n mooie film..]

    Alexander

    'Ja inderdaad, dankje' Zij ik grijnzend, hoe mooi ik ook kon singen veel complimentjes kreeg ik niet, meer van mijn zusjes en broertje waar ik soms voor song voordat ze op bed gingen of niet konden slapen, 'Het spelen doordat er een piano in de woonkamer stond, en het zingen doordat het saai word om alleen maar te spelen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Back ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Eigenlijk kwam ik van het uitzicht genieten. Maar aangezien jij hier ook bent, zie ik je als deel van de omgeving wat dus maakt dat ik voor zowel het zwembad als voor jou kom.’ Hij zei het met een grijns, terwijl zijn wenkbrauw de lucht in schoot, en ik wilde er gelijk wat sarcastisch en dodelijks op terugzeggen, maar iets maakte me dat ik mijn mond dit keer hield. Ik keek toe hoe hij naar de rand van het zwembad slenterde, en ik irriteerde me dood aan het feit dat hij zwaar boven me uit torende, aangezien ik nog in het zwembad lag en hij aan de rand stond en ik naar boven moest kijken.
    ‘Maar ik heb zo het gevoel dat ik niet echt welkom ben.’ Lachte hij, waardoor ik diegene was die dit keer mijn wenkbrauw omhoog trok, wat ik eigenlijk niet wilde doen, aangezien hij zo dus duidelijk mijn lichaamstaal kon lezen. Hij had gelachen, maar hij denkt dat hij niet welkom is… dat klopt niet? Meestal zouden ze er wat stoms op terug zeggen of ze zouden grijnzen… Oh, er waren natuurlijk ook nog de weglopers. Ik snapte hem nu al niet, maar diegene die ik nog minder snapte, zou Amen zeker blijven.
    Even keek ik naar beneden, maar zwom toen achteruit met een glimlach op mijn gezicht die ik er zwaar op moest plakken. Eigenlijk zou ik ooit eens iemand een kans moeten geven in mijn leven, dus waarom zou ik het niet proberen? Zoals Amen al zei… Bij zijn naam in mijn gedachte, rolde ik gelijk met mijn ogen maar keek toen naar de jongen voor me.
    ‘Luister, kom je er nog in of niet? Want ik heb geen zin om telkens naar boven te kijken.’ Het kwam er wat milder uit, maar nog steeds niet de manier die ik wilde.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat bedoel je met; 'Hij heeft het nooit gedragen!' ? ;x]

    Password schreef:
    [Wat bedoel je met; 'Hij heeft het nooit gedragen!' ? ;x]


    [De jurk op het ontwerp, schat. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Password schreef:
    [Wat bedoel je met; 'Hij heeft het nooit gedragen!' ? ;x]

    [dat ontwerp heeft hij nooit gedragen, denk ik dat ze bedoelt ;p]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    [De jurk op het ontwerp, schat. ^^]


    [Okey, schat. XD]