• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Wat niet? Veel afleiding?' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Zie ik dan wel.' Ik glimlachte een klein beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nee of je het erg zou vinden als Chèlle mee zou gaan." legde ik uit toen hij het niet goed begreep.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik zucht even. 'Luca, kunnen we alsjeblieft weer normaal doen tegen elkaar? Dit voelt zo...raar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ga niet mee, sorry." Ik stap langs ze heen en ren naar boven.
    Boven zet ik de wasmand op mijn kamer, echt veel zin om hier nu te zijn had ik niet, en liet de was voor wat het is. Het zit straks stijf onder de kreukels, maar het interesseert me niet. Ik loop weer naar beneden en neem weer zwijgend plaats op de bank.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Maar je kraakt mijn kinderprogramma's af." zeg ik met een pruillipje.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Omdat die ook echt verschrikkelijk zijn,' lach ik. Ik wil nog iets zeggen maar Chèlle komt alweer binnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik keek Chélle eventjes na. 'Ik had er geen problemen mee, maar blijkbaar wil ze niet,' zei ik en ik keek weer naar Damon. 'Dus, alleen wij twee? Of wou je het nog bij meer mensen proberen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nou, Luca wil ik niet mee hebben." zei ik nadenkend, "En Cassie wil vast bij Luca blijven. Dus nee, ik denk het niet." Ik kuste hem eventjes. "Wil je je nog omkleden?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Niet waar, jij bent gewoon een saaie volwassene!" zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op. 'Ach, kan ons kleine kindje er niet tegen dat deze saaie volwassene zijn programma afkraakt?' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, daar kan ik niet tegen." Ik steek mijn tong kinderachtig uit.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes naar mijn kleding. Kon er toch wel mee door? Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik niet. Jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ik niet hoor." zei ik terwijl ik mezelf even bekeek. "Zullen we dan maar?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik knikte, stond op en pakte zijn hand weer beet. 'Ehm, jij moet alleen de weg weer wijzen,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik lach zachtjes waarna ik opsta en naast hem op de bank ga zitten. 'Dan zul je er maar mee moeten leven,' grinnik ik en ik prik hem zachtjes in zijn zij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered