• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je zegt net dat je de film nog nooit hebt gezien dus dan kan je ook niet weten of je de humor beter vindt,' mompel ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Nou omdat je opgelucht zuchtige. Daarom dacht ik dat" legde ik uit. Ik glimlachte even naar hem en keek om me heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je zegt dat het een mooie film is. Anders zou je wel zeggen dat hij grappig is." De reclame is afgelopen en Ed Ed and Eddy begint.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Oh, oké.' Ik knikte een beetje. Voortaan mijn zucht inhouden. Ik glimlachte terug toen hij naar mijn glimlachte. Ik zag dat hij om zich heen keek. Al snapte ik niet waarom. Het was hier zo saai als maar kon. 'Interessant?' vroeg ik toch maar aan hem. Misschien zag hij iets wat ik niet zag?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Verstrooit blader ik door het boek heen. Ik heb al jaren niet meer gezien wat erin staat. Tussen de laatste twee pagina's ligt een ontzettend vergeeld papier opgevouwen, waarvan ik niet wist dat ik het had. Nieuwsgierig vouw ik het open en geschokt staar ik naar de tekening. Na het bestudeerd te hebben vouw ik het weer op en begin van voren af aan te bladeren. Heel veel foto's en enveloppen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik zucht even. 'Omdat het ook echt een mooie film is. Ik bedoelde gewoon dat als je The Lion King niet hebt gezien je ook niet kan weten of je dit soort programma's leuker of beter vindt,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar hij heeft een plank als vriendje!" Ik lach en wijs naar de tv. "Dat kan je niet zomaar overtreffen!"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmmm, valt mee. Maar ik heb soms ook de neiging om om me heen te kijken." grinnikte ik en keek hem weer aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Misschien moet je dan zelf ook maar een plank kopen om tv mee te kijken,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Would be awesome!" grijns ik.


    Your make-up is terrible

    [Luca is nu schattig]

    Jeremy Velez

    'Hmm, oké.' Ik glimlachte eventjes naar hem. 'Alleen is kijken op een plek waar niks te zien is niet echt leuk.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op terwijl ik dat zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Je bent echt gestoord,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hm, misschien had ik dat er de eerste keer bij moeten vertellen." Ik richt het grootste gedeelte van mijn aandacht op de tv.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als ik op de laatste pagina kom moet ik hard lachen. Duitsland, geweldige tijd. De tekening blijft door mijn hoofd spoken. Bruusk sta ik op en loop naar beneden, misschien is de was al klaar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Misschien wel ja,' mompel ik waarna ik op een van de stoelen ga zitten en afwezig naar de tv kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered