• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Ik ook haha. Wel samen met Mitchell dan.]

    Luca Jones
    Mijn humeur is weer een stuk verder omhoog gegaan en ik pak een zakje bloed om ermee naar beneden te lopen. Daar ga ik op de bank zitten en drink ik hem op. Stiekem ga ik steeds naar beneden voor de tv, hier hebben ze andere zenders dan op mijn kamer, nameijk cartoons! Op de één of andere manier vind ik ze helemaal geweldig, dus zap ik weer naar Cartoon Network.


    Your make-up is terrible

    [Uitgaan wat uitgaan? o-o Zaterdag=Pyjama dag..]

    Jeremy Velez

    Ik bekeek hem eventjes toen hij zich uitrekte. Zachtjes beet ik op mijn onderlip. Hij stond op en zette mij naast zich neer. Vragend keek ik hem aan, wou hij weg?. 'Eventjes wat te drinken pakken, wil jij ook wat?' vroeg hij. Zachtjes zuchtte ik opgelucht. Ik glimlachte een beetje en knikte. 'Is goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké, dansen in je eentje is saai. Dat moet je onderhand toch wel weten." Mompel ik tegen mezelf. Ik schuif de meubelen terug en trek de kist onder mijn bed vandaan en open hem. Als ik al mijn sieraden eruit heb gelegd glimlach ik flauw en haal het boek onder de dubbele bodem vandaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [No-lifer met Mitchell, bedoel je? Of klaarmaken? In case it's the first, met zijn drieën no-lifers zijn?]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [No-lifer met Mitchell haha. Sure, kom er maar bij hoor.]


    Your make-up is terrible

    [Voor jou ja xd Voor heel veel andren niet]

    Damon Blake

    Ik boog voorover en kuste hem op zijn mond. "Ik ga niet weg hoor." zei ik glimlachend. Ik ging naar de koelkast, pakte wat drinken voor ons, liep terug naar hem en gaf hem aan hem. Toen plofte ik naast hem en nam een slok.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Mijn kamer begint alweer te vervelen dus ik besluit maar weer naar beneden te gaan. Ik loop de woonkamer in en kan een glimlach niet onderdrukken als ik zie dat Luca naar Cartoon Network kijkt. 'Leuk programma?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ik kijk op. "Hé? Oh ja, geweldig." grijns ik en ik richt mijn aandacht weer op de tv. "In mijn tijd hadden we dit niet."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach even en ga dan op de leuning van de bank zitten. 'Dan snap ik wel dat je het leuk vind. Ook al is het meer bedoelt voor kinderen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het is gewoon geweldige humor." ga ik er tegen in. Stiekem voel ik me gewoon nog een beetje kind. Ik lach luid om Cow and Chicken.


    Your make-up is terrible

    [Moeten die andere ook maar eens gaan beginnen, bespaard een hele hoop.
    Mijn vest is alleen zielig ): De helft van Jack is eraf..]

    Jeremy Velez

    'Wie zei dat ik dat dacht?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik keek hem na toen hij naar de koelkast toe liep. Ook al had hij gelijk en dacht ik er gewoon aan. 'Dank je,' zei ik toen hij de drinken aan me gaf. Ik nam een slok en zette hem al weer op tafel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Als jij dat vindt,' grinnik ik. Ergens is het schattig dat hij het zo leuk vindt. 'Heb je de Lion King een keer gezien?' vraag ik dan aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik doe het ook vaak hoor haha.]

    Luca Jones
    "Nee, geen tijd voor gehad." zeg ik. Ik kijk nog steeds niets op en lach weer.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het is een mooie film,' mompel ik waarna ik ook maar naar de tv kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hm, ik hou meer van humor." Ik leun achterover aangezien het reclame is.


    Your make-up is terrible