• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik kijk fronsend. "Je bent afgevallen?" Ik word echt wanhopig van dit soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca laat me dit alsjeblieft niet zeggen. Kijk gewoon goed." Ik probeer tegen de tranen te vechten, maar ik ben aan het verliezen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Is het goed als ik me afvraag of ze zwanger was?]

    Jeremy Velez

    Ik legde mijn hoofd tegen hem aan nadat hij me had gekust. Het voelde heerlijk en het liet me glimlachen. 'Maar jij wou er graag heen,' zei ik zachtjes. Ik kriebelde een beetje bij zijn nek. 'Ik moet me er gewoon overheen zetten denk ik..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik kijk haar aan en zie haar uitdrukking en de natte ogen. "Nee, dat meen je niet." Mijn ogen worden groot van verbazing.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Maar ik wil je niet dwingen en dit gaat zo te zien iets te snel voor je." zei ik rustig, "En dat wil ik niet. Dat weet je toch." Ik kuste hem zachtjes op zijn hoofd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik en zak dan in elkaar. De tranen lopen nu over mijn wangen ondanks dat ik me probeer groot te houden. Ik ben gestopt met ademen omdat het waarschijnlijk toch maar een last zou zijn nu.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Naaaaawh!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ik weet het, ik weet het,' zei ik zachtjes. 'Maar ik wil jou ook niet teleurstellen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Gossie, meisje." mompel ik en ik trek haar naar me toe. Shit hé. Dat kan ook alleen mij weer overkomen. Voorzichtig en troostend aai ik haar over haar haar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is niet eerlijk. Waarom ik? Is er iemand die mij zo haat dat dit mij moet gebeuren? Ik weet dat ik geen goed persoon ben, maar dit is echt niet eerlijk." Snik ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Lieve Jeremy, dat doe je niet." zei ik sussend en kuste hem lang. De twee mensen die naar me keken negeerde ik. "Het is niet erg, okay?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik maak een sussend geluidje, verder weet ik echt niet wat ik moet zeggen aangezien het mijn schuld is.


    Your make-up is terrible

    [Chèlle is nu echt zielig!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom wist ik het niet meer?" Vraag ik zacht. Ondertussen vraag ik me af wat er überhaupt is gebeurd tijdens mijn transformatie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [She'll get over, someday. :Y)]


    We'll still love each other, forever and always. <3