• Is het erg als je je ouders echt haat. Dat je ze verafschuwd.
    Want ik doe dat. Niet bepaald zonder reden maar ik haat ze echt. Het is dat mijn zus me thuis houd anders was ik al lang weggelopen. Want elke dag word er weer tegen mij geschreeuwt, elke dag word er weer gezecht dat ze teleurgesteld zijn in mij, dat ik geboren had moeten zijn.
    Is het dan gek dat ik mijn ouders haat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    Bad decisions make good stories.

    Is dit altijd zo geweest of is dit gewoon een periode?
    Want ik heb zelf ook heel erge ruzie gehad met mijn vader, maar dat is niet altijd zo. Je kunt het beste met een leraar, je huisarts of een vertrouwerspersoon praten, maar laat het niet zover komen dat het écht mis gaat! Er is altijd hulp, alleen moet je er wel om vragen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Escritura schreef:
    Natuurlijk is het erg, maar als het zo is dan is het zo. Blijkbaar heb je er een rede voor. Zelf heb ik hetzelfde. Niet veel aan te doen, in mijn mening.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ken dat, maar dan met mijn vader, soms denk ik wel is ik haat hem, maar het blijft me pa.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    FlowerOnFire schreef:
    Is dit altijd zo geweest of is dit gewoon een periode?
    Want ik heb zelf ook heel erge ruzie gehad met mijn vader, maar dat is niet altijd zo. Je kunt het beste met een leraar, je huisarts of een vertrouwerspersoon praten, maar laat het niet zover komen dat het écht mis gaat! Er is altijd hulp, alleen moet je er wel om vragen


    Ik denk dat het nu al een half jaar zo bezig is, eigenlijk sinds ik van havo naar mavo ben gegaan. Toen was ik ineens dom en lelijk, toen kon ik niets meer goed doen.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 23:31 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het wel erg, maar vooral om het feit dat het om een of andere reden zo ver is gekomen dat je je ouders echt haat.
    Ik vind dat je normaal gesproken blij moet kunnen zijn met je ouders, maar als jij daar je redenen voor hebt, vind ik het niet erg dát je ze haat, maar -zoals ik al zei- vooral het feit dat het zo ver gekomen is vind ik erg voor je.

    Ik hoop dat -wat het ook is- het minder wordt waardoor je je ouders hopelijk minder gaat haten, of dat je er iniedergeval niet zo veel last van hebt, dat het jou niet belemmerd. Sterkte! (flower)


    Inspiration can hit you any time

    Stallion schreef:
    Ik ken dat, maar dan met mijn vader, soms denk ik wel is ik haat hem, maar het blijft me pa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haten op zichzelf is erg, maar ik vind persoonlijk van niet als je zo'n goede reden hebt zoals jij.


    -

    ik vind dat wel erg
    ik heb ook wel eens gezeik met mijn pa, heel vaak eigenlijk, maar ik haat hem niet

    Brutus schreef:
    Ik vind het erg dat je je ouders haat, maar omdat het zo heeft moeten lopen. Ik vind het echt vervelend voor je. Zelf heb ik soms wel eens ruzies met mijn ouders, maar ik zou niet zonder ze kunnen. Ik vind het trouwens heel erg als ouders zeggen dat je niet geboren had moeten zijn. Dat zeg je gewoon niet :/


    Heel mooi gezegd.


    Til hug og blod.

    Tja
    eh
    ik vind het voor jullie allebei erg
    heb je geprobeerd om met een familielid te praten-


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kan niet eens écht haten, dus ja... Ik vind het verschrikkelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stallion schreef:
    Ik ken dat, maar dan met mijn vader, soms denk ik wel is ik haat hem, maar het blijft me pa.


    Dat heb ik ook met mijn vader! Met mijn moeder heb ik helemaal geen problemen. Maar mijn vader... God, ik zou goed zonder die man kunnen.


    Tell me about it, stud.