• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:44 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Op dit moment was ik echt pisnijdig en behoorlijk link. Ik duw met mijn vlakke hand tegen Damons borst zodat hij wel een stap achteruit moet zetten en stap zelf naar voren. "Daar zit bar weinig." grom ik kwaad naar hem.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Klopt,' zucht ik. 'Hij weet niet hoe het allemaal zit. Hij kan zich er beter buiten houden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    De tranen stromen nu oven mijn wangen.
    "Oh, dus nu ben ik gewoon één van je sletjes? Is dat het? Nou als dat zo is Luca, dan wil ik je nóóit meer spreken." Mijn stem begint te trillen.
    "Ik had je toch wel hoger ingeschat. Maar het blijkt maar weer dat ik me gruwelijk heb vergist."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik deed een stap naar achteren maar verloor niks van mijn zelfvertrouwen en mijn woede. Dit pikte ik niet dit liet ik niet toe! "Dat zeg je nu je boos bent ja. Als je me wilt vermoorden, veel plezier. We zullen zien hoe blij je ervan word wanneer je niet meer boos bent." Toen keek ik naar Chèlle. "Dat ben je vast niet. Je weet hoe hij echt is. Hij is nu gewoon boos."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Cass?' Ik keek haar eventjes aan. 'Kunnen we iets doen voor afleiding? Ik denk niet dat het handig is als we er nu over blijven nadenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik hoor Chèlle achter me zeuren. "Ach mens, hou nou je kop eens, Waarom kraam je toch altijd dezelfde onzin uit?" zeg ik zonder mijn blik van Damon af wenden, zijn woorden negerend. "Meneer zoekt wel graag het gevaar op hé?" vraag ik terwijl ik hem bij zijn kraag oppak en omhoog til.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je hebt gelijk denk ik,' zucht ik waarna ik richting de gang kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Daarom liet ik me ook door je bijten." zei ik grijnzend terwijl ik strak in zijn ogen keek. Angst voelde ik nu alles behalve, alleen maar adrenaline. Toen bedaarde ik weer. "Luca, denk heel eventjes na. Alsjeblieft." vroeg ik hem toen, "Dit is toch niet wat je wilt?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Zonder nog wat te zeggen duw ik Luca weg van Damon.
    "Dondertiefstraalt een end op joh, Luca." Zeg ik met een Rotterdams accent, goh, wat zal hij daar spijt van krijgen, me ooit Rotterdams te hebben geleerd.
    "Damon, ga naar binnen. Nu!" Sis ik naar Damon en duw hem richting de deur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Zullen we even tv kijken? Veel kunnen we niet doen denk ik en ik heb geen zin om door de gang te gaan.' Ik keek weer even naar Cassie. Ik klopte naast me. 'Wil je erbij komen zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Wat ik niet wil is dat jij je ermee bemoeit." antwoord ik. Ik til hem nog iets hoger op, zijn voeten bungelen boven de grond. "Achterlijk mens." Ik heb nu echt de neiging om hem gewoon ergens neer te gooien. Chèlle duwt ons uit elkaar en Damon naar de deur toe. Ik draai me woedend om naar haar.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 23:06 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik en ga naast Jeremy zitten maar hou mijn blik op de gang gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik keek van Luca naar Chèlle en terug. Ik zakte door mijn knieën en ging op de grond zitten. "Waarom doen jullie nou weer zo tegen elkaar..." zei ik zachtjes, "Dat is niet leuk.."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat moet je nou, Luca? Ga je hem serieus wat aandoen? En tegen mij het heilige boontje spelen? Want meneer maakt geen slachtoffers meer, en Chèlle wel en daarom is ze minderwaardig? Want zo werkt het niet, en dan al helemaal fucking Damon niet." Mijn ademhaling versnelt aanzienlijk en ik voel mijn lichaam tintelen door de adrenaline en agressie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik trek Damon overeind. "Nu wegwezen!" Ik duw hem ruw de woonkamer in. Ik werp een blik vol misplaatste op Jeremy en Cassie voordat ik me weer omdraai naar Chèlle. "Ik speel geen heilig boontje nu." zeg ik iets rustiger. "Ik kan je zo best wel vertellen dat ik er nu geen moeite mee heb."

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 23:09 ]


    Your make-up is terrible