• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:44 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek even van Damon naar Cassie. Ik denk dat Damon meer wist over dat dan ik. Ik ging weer recht op zitten en keek over de vloer. Waar is mijn muts. 'Ik denk dat ik net zo min weet als jou Cassie.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Doe eens rustig." schreeuw ik terug. "Je bent wel psychotisch. Ik heb jou niets aangedaan, deze rotkop doet helemaal niets, je psychotische hoofd praat je alles aan!" Ik kan niet ophouden met schreeuwen. Hoe durft ze! Ik duw haar steviger tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 22:30 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh ja? Als ik zo psychotisch ben, waarom ben je dan ooit voor me gevallen? En je weet dat ik het fucking háát als je erover praat." Nog altijd probeer ik mezelf los te krijgen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ik denk dat ik me er maar even tussen wring voordat het helemaal mis gaat." zei ik zuchtend en stond op. Toen liep ik naar Luca en Chèlle toen en keek naar ze allebei. "Wat jammer dat jullie zo doen." was het enige wat ik zei.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ik moet er wel over praten omdat jij zo fucking idioot doet!" roep ik bot tegen haar. Ik druk haar nog altijd tegen de muur en laat haar niet gaan. Dan krijg ik waarschijnlijk een knal voor mijn kop. Ineens staat Damon naast me. "Jij moet je hier nu even niet mee bemoeien." sis ik, nog kwaad op Chèlle.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 22:34 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek op toen ik geschreeuw hoorde vanuit de gang. Ging daar alles wel goed? Voordat ik het kon vragen zei Damon dat hij er al heen ging. Ik keek hem na toen hij weg liep. Ik keek even naar Cassie. 'Gaat het hier altijd zo?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan nog. Je moet weten wat je wel en niet kan zeggen. En Luca, I asked you a damn question." Ik kijk hem kwaad aan.
    "Damon, get the fuck out. Dit gaat je niets aan."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Soms,' geef ik toe, 'het is gewoon allemaal erg ingewikkeld,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Omdat je niet altijd zo geweest bent. Niet op die manier." grom ik haar richting op. "Dat weet jij ook wel."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmm, oké.' Ik keek weer over de vloer en vond uiteindelijk mijn muts. Ik zette hem op en hoorde nog steeds geschreeuw. Ik keek naar Cassie. 'Gaat daar alles wel goed?' vroeg ik bezorgd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh? Vertel me dan hoe ik ben veranderd, want dat wil ik dan graag weten. En houd je er ook wel rekening mee dat de situatie nu iets anders ligt?" Ik probeer te kalmeren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Je bent een jaloers kreng geworden die een meisje al bedreigt als ik ernaar glimlach." sis ik. "Je hebt helemaal geen enkel recht om dat te doen, ik ben niet meer van jou." zeg ik luid.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik keek naar die twee. Een stel dat jaren gelukkig was geweest en nu elkaar bijna vermoorden. "Chèlle.. Luca.. Kom op, alsjeblieft. Denk terug aan die tijd samen. Het is toch logisch dat ze jaloers is als ze nog steeds iets voor je voelt." Damon, what the fuck ben je aan het doen. Dit word je ondergang!

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 22:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik bedreigde haar niet. Het was meer voor jou bedoeld, fucking bastard!" Ik knijp mijn ogen samen tot spleetjes.
    "En weet je Luca. Je bent inderdaad niet meer van mij, en ik ook niet meer van jou. Make up your fucking mind!" Snauw ik.
    "Gisteren was jaloezie nog schattig, en kan ik me nog herinneren dat je zelf aardig jaloers was. Alec en Olivia, remember? Ik ben niet van jou." Fluister ik nu, nog altijd kwaad.
    "En serieus Damon, op dit moment kan ik je wel schieten!"

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 22:46 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Jeremy twijfelend aan. 'Ik weet niet, maar ik denk dat we ins er beter buiten kunnen houden '.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered