• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:44 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Zonder dat ik het zelf doorheb reageert mijn lichaam er ook op, mijn bekken duwen zich naar voren en ik adem heviger. "Je kan je lichaam niet aan mij opdringen." Het klinkt niet bepaald overtuigend.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat hoef ik ook helemaal niet." Ik grinnik kort en kus hem dan weer ruw. Mijn benen doen niet mee met wat de rest van mijn lichaam wil en het laat me nogal hulpeloos voelen, en dat haat ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bijt even op haar lip en grom kwaad. Ik plaats mijn been tussen haar benen en ik leg mijn hand op haar keel, zodat ik mijn andere vrij heb.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "What the fuck are you doing?" Ik omklem zijn pols met mijn hand. Een korte flashback schiet door mijn hoofd en ik schud het weg.
    "Why is it, that every fucking little thing that crosses my mind has got to do with you?" Sis ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik trek haar hand hardhandig van mijn pols af. "Because I'm the only thing in your mind." Met mijn vrije hand tik ik tegen haar hoofd aan. "Gestoord." fluister ik hees. Ik druk mijn lippen plotseling weer op die van haar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh please, spare me your bullshit." Mompel ik tegen zijn lippen en zet één van mijn benen tussen de zijne. Ik kus hem in zijn nek en bijt hem dan hard. Nu is het mijn beurt, Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Mijn lichaam reageert heviger dan ik wil. Ik ril als ze me bijt en duw mezelf tegen haar been aan. Met mijn hand die nog om haar nek lag, duw ik haar hoofd weer achteruit. "Don't you dare." sis ik. Ik kus haar ruw en lik over haar lippen heen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Don't dare what?" Vraag ik gemeen, en open mijn mond om zijn tong toegang te geven. Speels hap ik naar zijn tong, met nog altijd zijn lippen op de mijne. God, what's going on? Waarom doe ik dit? Ik probeer zijn hand van mijn keel af te trekken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ze trekt aan mijn hand maar ik hou hem stevig op zijn plek. Ik denk er niet aan om haar de kans te geven om de leiding te nemen. Ik laat mijn tong in haar mond glijden en speel een wild spelletje met haar tong.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Answer me, idiot." Sis ik, en beweeg mijn knie langzaam iets hoger. Eigenlijk was dit spel, als je het überhaupt wel zo kon noemen, aangezien ik nog steeds pissed off was, best nog wel leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Don't you dare to take control." hijg ik zacht terug. Ze beweegt haar knie omhoog en mijn lichaam reageerd er gelijk op. Ik wil dat ze verder omhoog gaat, me aanraakt waar ik het nodig heb maar ik zeg niets, laat niets meer.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "And if I do?" Ik laat mijn handen over zijn lichaam gaan.
    "Are you going to stop me?" Vraag ik terwijl ik mijn handen steeds verder naar beneden laat gaan.
    "Or punish me?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Een rolling loopt over mijn rug als ze het laatste zegt. Het is zo verleidelijk, maar als ik dat zeg, zal ze het zeker doen. Maar mijn hersens werken niet zoals normaal. Een grijns siert mijn gezicht. "Try me." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem recht in zijn ogen aan terwijl ik mijn vingers over de rand van zijn boxer laat glijden.
    "What do you want me to do, babe?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Go on." fluister ik hees. Haar handen liggen bij mijn boxer, ik wil dat ze verder gaat, mijn lichaam hunkert om aangeraakt te worden.


    Your make-up is terrible