• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.



    Boys:

    - Amen Raphael Elyon
    - James Andrew Night
    - Jermaine Jean Adams
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton
    - Taylor Nathaniël Ramirez
    - Dwayne Renolds
    - Matthew Drew Anderson
    - Alexander Eduward McAlister
    - Devon Jay O'Carter
    -

    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery
    - Nana Shizuko Rose
    - Cheryl Dolores-Ann Mason
    - Leya Eden Barlow
    - Elianne Ever Jhonson
    - Liberty April Ramirez
    - Hailey Robberts
    - Elizabeth Grace Harper
    - Diana Grace Anderson
    - Faith Emilia O'Carter
    - Isabelle Lilou Rousseau
    -


    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    - Als je een personage aanmaakt, bedenk je daarna dan niet meer, want als je meedoet, zou je het in de gaten moeten blijven houden (anders loopt het RPG dood...)
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    – Just have fun! :)

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Kiest voor: [zang/ dans/ model, etc…]
    Karakter:
    Uiterlijk: [of foto]
    Seksualiteit:
    Biografie:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    (...)

    Hij blijft handsome.
    Francisco Lachowski. <3


    You just HAVE to love that guy <3

    Chaim schreef:
    Hihi thanks ;)

    Heb even zijn uiterlijk veranderd


    Blijft cute <3 en hij heeft een best wel leuke stem ;d

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:57 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chaim schreef:
    (...)

    You just HAVE to love that guy <3


    No. I must love that guy. Or I fail my life. ;D

    Password schreef:
    (...)

    No. I must love that guy. Or I fail my life. ;D


    Ghehe true that!

    Nemhain schreef:
    [Heten er twee Grace? Dat word nog wat dan XD]

    Ouch...dat had ik niet gezien :')
    Ik deed er lang over om beide personages te maken, lol.
    Maar ze heet Diana en iedereen noemt haar Dee...haar tweede naam is maar een formaliteit.
    Wil je dat ik het verander?
    Of mag het blijven?:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Alexander Eduward McAlister
    Leeftijd: Net 17 geworden.
    Jongen/Meisje: Jongen
    Kiest voor: Zang en instrument, hij kan goed singen en begelijd zichzelf vaak op verschillende instrumenten, maar zijn lievelings instrument is en blijft toch de piano, verder danst hij ook graag maar doet dit vaak stiekem zodat niemand hem kan zien.
    Karakter: Aardig en behulpzaam, hij help mensen graag maar als iemand al vanaf het begin onaardig tegen hem doet zal hij ook niet aardig terug doen.
    Uiterlijk:





    Seksualiteit: Retero
    Biografie: Alex heeft 2 zusjes en 1 broertje, zijn ouders werken allebij erg hard en zijn daardoor ook vaak & lang weg. Hij past vaak op zijn zusjes en broertje en speelt met ze en lijkt voor hun echt op een ouderfiguur.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Voledige naam: Devon Jay O'Carter
    Leeftijd: 17
    Jongen/Meisje: Jongen
    Kiest voor: Choreografie, hij doet zelf aan hip hop en breakdance en vindt het geweldig om te dansen maar choreograferen vindt hij nog leuker.
    Karakter: Devon lijkt nergens om te geven, niets lijkt hem te raken. Hij loopt overal rond met een enorme attitude en laat andere mensen meestal niet in hun waarde. Meisjes ziet hij niet als iets serieus het lijkt wel of hij er een wedstrijd van maakt er zoveel mogelijk mee naar huis te nemen maar langer dan een week duurt het nooit. Hij heeft bindingsangst en dat heeft ook een reden met zijn harde houding verbloemt hij zijn angsten. Devon kan best charmant zijn hij weet precies hoe hij op mensen in moet spelen en als het nodig is hoe hij ze moet manipuleren. Hij is in tegenstelling tot zijn zusje Faith niet thuis opgegroeid, op zijn 10e besloot hij bij z'n ouders weg te gaan. Sindsdien is hij compleet de andere kant op gegaan, drugs, drank het is hem allemaal niet vreemd. Hij is zelfverzekerd en vindt het niet moeilijk om mensen glashard voor te liegen



    Seksualiteit: Hetero
    Biografie: Nadat hij het ouderlijk huis verliet is hij bij een vriend gaan wonen maar niet lang daarna is ie met een stel oudere jongens een kraakpand gaan zoeken. Zijn zusje Faith kreeg het voor elkaar om een studiebeurs te regelen zodat hij zijn droom waar kon maken en daar is hij haar heel dankbaar voor. Ze hebben een sterke band samen maar ook vaak ruzie.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:18 ]

    @makeityours

    Uhm kun je een andere foto gebruiken? Ik heb dezelfde persoon namelijk...

    Chaim schreef:
    @makeityours

    Uhm kun je een andere foto gebruiken? Ik heb dezelfde persoon namelijk...


    Jup..Francisco is nou eenmaal gewild.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Jup..Francisco is nou eenmaal gewild.


    behoorlijk nu moet ik op zoek naar een ander :x. slim van mij

    makeityours schreef:
    (...)

    behoorlijk nu moet ik op zoek naar een ander :x. slim van mij


    Hahah, ik twijfelde nog zal ik hem doen maar toen heb ik toch maar niet gedaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Hahah, ik twijfelde nog zal ik hem doen maar toen heb ik toch maar niet gedaan.


    Tja toen deed ik het (A)

    Chaim schreef:
    (...)

    Tja toen deed ik het (A)


    Inderdaad, maar gelukkig maar. Een RPG zonder Fransisco is wel heel eng.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Succes met de discussie over Fransisco, ik ga slapen. Bye!

    hmmm ik ben nog op zoek ;)