• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.



    Boys:

    - Amen Raphael Elyon
    - James Andrew Night
    - Jermaine Jean Adams
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton
    - Taylor Nathaniël Ramirez
    - Dwayne Renolds
    - Matthew Drew Anderson
    - Alexander Eduward McAlister
    - Devon Jay O'Carter
    -

    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery
    - Nana Shizuko Rose
    - Cheryl Dolores-Ann Mason
    - Leya Eden Barlow
    - Elianne Ever Jhonson
    - Liberty April Ramirez
    - Hailey Robberts
    - Elizabeth Grace Harper
    - Diana Grace Anderson
    - Faith Emilia O'Carter
    - Isabelle Lilou Rousseau
    -


    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    - Als je een personage aanmaakt, bedenk je daarna dan niet meer, want als je meedoet, zou je het in de gaten moeten blijven houden (anders loopt het RPG dood...)
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    – Just have fun! :)

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Kiest voor: [zang/ dans/ model, etc…]
    Karakter:
    Uiterlijk: [of foto]
    Seksualiteit:
    Biografie:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil wel een meisje aanmaken.
    Wat bedoel je met 'Seksualiteit'?
    En hoeveel personage's mag je per account?

    Password schreef:
    Ik wil wel een meisje aanmaken.
    Wat bedoel je met 'Seksualiteit'?
    En hoeveel personage's mag je per account?


    Op vraag 1: Of ze hetero zijn, bisexueel, homosexueel, etc.

    Ik zal vanavondzien of ik een klein rolletje kan aanmaken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je mag een meisje en een jongen, als je wilt. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam: Chayenne Sharona Avery
    Leeftijd: 15
    Jongen/Meisje: Meisje
    Kiest voor: Actrice
    Karakter: Ze is lief en grappig bij vrienden, maar als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze komt vaak intimiderend over omdat ze altijd zo kil kijkt. Ze kan best bitchy zijn, maar dat doet ze bij mensen die ze niet vertrouwt of niet mag. Verder is ze wel lief enzo.
    Uiterlijk: [of foto]




    Sharona heeft lang zwart haar dat golvend over haar rug valt, het valt nog net niet over haar kont. Haar grijze ogen staan meestal kil, gemeen en arrogant. Ze is niet de langste, ze heeft een lente van 1,69. Ze is wel slank.
    Seksualiteit: Hetero
    Biografie: Chayenne komt uit een rijk gezin, haar moeder Christina is ook actrice en heeft al in veel bekende films gespeeld. Haar vader Devin was ook best bekend, maar dan als kok. Ze heeft verder nog een tweelingzusje, en twee broers. Haar tweelingzusje Jill is een zangeres, en haar twee broers Jay en Nick zijn niet beroemd. Ze heeft al bijna heel haar leven in California gewoond.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:19 ]


    El Diablo.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Nana Shizuko (Quiet Child) Rose
    Leeftijd: Zeventien
    Jongen/Meisje: Meisje
    Kiest voor: [zang/ dans/ model, etc…] Ze wilt voornamelijk iets met zang gaan doen, maar dans spreekt haar ook aan. Haar droom is om in een rock band te spelen als zangeres.
    Karakter: Nana is als ze nieuwe personen ontmoet vaak erg gesloten en stil, waardoor anderen haar vaak zien als verlegen, echter is ze dit totaal niet. Het idee om moeite te doen om de ander te leren kennen is teveel moeite voor haar, als iemand haar beter wil leren kennen, hoort diegene naar haar te gaan, vind zij. Toch is ze dan nog steeds moeilijk, ze zal vaak sarcastisch en droog uit de hoek komen, waar al velen op afgeknapt zijn.
    Ze lijkt misschien een stille en ruige meid, maar diep vanbinnen heeft ze een aardig en mooi hart en wilt ze niets liever dan gesnapt worden en een goede vriendin hebben. Dit laatste aangezien ze nooit echt een goede vriendin heeft gehad, ze roddelde alleen over haar en heeft daardoor slechte herinneringen die ze niet met iemand anders wilt delen. De meeste tijden van haar jeugd spendeerde ze dus ook met jongens of in haar eentje.
    Uiterlijk: [of foto]


    Seksualiteit: Biseksueel
    Biografie: Haar ouders waren heel vroeg bij haar weggegaan, haar vader was op jonge leeftijd al overleden en haar moeder weggelopen nadat ze haar bij haar oma had achtergelaten. Ze deed nooit echt goed haar best op school, waardoor ze van school afgetrapt werd. Haar droom is altijd al geweest om zangeres in een punk/ rock bank te zijn en ooit hoopt ze deze droom waar te maken – d.m.v. deze school bijvoorbeeld. Ze denkt echt dat dit zal helpen en hoopt dan ook dat ze eindelijk mensen zal ontmoeten die haar snappen zoals zij is.
    Extra: Ze houdt van alles wat met aardbeien te maken heeft. Is vegetariër. Ze houdt van vintage, maar ook van rock kleding. Kan een beetje de elektrische gitaar bespelen, maar wilt graag beter worden.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 14:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Biografie is wat je personage heeft meegemaakt, maar je hoeft het niet zo uitgebreid te maken. Je kunt ook gewoon schrijven of je nog meer broertjes of zusjes hebt, of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag je karakter ook meerdere dingen doen?
    Ik wil iemand die naar Broadway wil. Dat is dus zang, dans én acteren...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Mag je karakter ook meerdere dingen doen?
    Ik wil iemand die naar Broadway wil. Dat is dus zang, dans én acteren...

    Ja, op zich mag dat wel, maar je personage moet dan wel een keuze maken tussen die drie, want ze komt in een groep terecht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aangepast, check maar of het goed is (;


    El Diablo.

    Ry schreef:
    Aangepast, check maar of het goed is (;

    Het is goed gekeurd, hoor, haha ^^ Ik had je er al bijgezet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een meisje reserveren? Ik moet eerst even aan mijn huiswerk (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.



    Volledige naam:
    Amen Raphael Elyon
    (Amen wordt uitgesproken op zijn Engels: Ey-men)

    Leeftijd:
    18

    Jongen

    Kiest voor:
    Zang
    Acteren en dansen kan hij al; hij wil met deze drie dingen een Broadway carriere starten.

    Karakter:
    Amen is erg zelfverzekerd. Hij ziet zijn eigen fouten niet of nauwelijks en vind zichzelf helemaal geweldig.
    Hij is flirterig tegenover iedereen, maar om echt een relatie te hebben met iemand ligt wat moeilijk bij hem. (Zie seksualiteit)
    Hij zoekt nooit ruzie en concentreert zich heel hard op zijn studies en carriere. Hij is vastbesloten om op Broadway beroemd te worden.
    Hij kent dan ook zeer veel Broadway nummers uit zijn hoofd, hoewel zijn zangtechniek wat werk nodig heeft.
    Naast zijn egoïstische/zelfverzekerde kant, heeft Amen ook een lieve kant. hij kan erg zorgzaam zijn als hij eenmaal om een persoon geeft.

    Uiterlijk:
    - Warrig blond haar
    - Fel blauwe ogen met een goudbruine rand rond de zwarte pupil.
    - Bleke huid
    - Licht puntige kin
    - Soepel/Atltisch lichaam, sterke beenspieren
    - Moedervlek op zijn schouder in de vorm van een kattenhoofdje

    Seksualiteit:
    Demiseksueel
    Dit betekent dat, om verliefd te worden op iemand of sexuele gevoelens voor een persoon te krijgen, hij eerst een diepe, emotionele band met ze gevormd moet hebben.
    Het geslacht van de persoon maakt hierbij niets uit.

    Biografie:
    Amen komt uit een één ouder gezin. Zijn moeder is bij zijn geboorte overleden en zijn vader is een rechter.
    Vanaf jongs af aan deed hij al aan dansen en voerde hij kleine toneelstukjes op met zijn vriendjes.
    Toen hij 14 was zag hij voor het eerst een musical op Broadway (Glory Days) Toen wist hij dat hij een Broadway ster wilde worden later.
    Op zijn 16de ontdekte hij dat hij Demisexueel was, na uitgebreid internet onderzoek omdat hij zichzelf niet begreep.
    Hij is er trots op en schaamt zich er niet voor. zijn vader kan eht zeer weinig schelen, als de jongen maar goed studeert.

    Extra:
    Amen is nog maar éénmaal verliefd geweest, op zijn toenmalige beste vriendin, Hannah.
    Ze verhuisde kort daar na en heeft nooit meer contact op genomen. Vanwege de diepe band die amen met haar had, doet dit na 2 jaar nog steeds pijn.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    {Kan ik een jongen en een meisje reserveren?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Zo goed, Nyssa? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik maak straks een jongen aan [:


    Me so good.