• Heej allemaal!

    Ik ga binnenkort naar Londen en wil heel graag het adres van One direction! Hebben jullie die? Heel miss kom ik wel langs hun huis:D

    Xx Alvast bedankt!

    Ehh, ik denk niet dat ze die gaan prijs geven. Je zou alleszins wel langs het fan adres proberen te gaan?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:26 ]

    Adressen mogen sowieso niet gegeven worden op Q. (cat)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ook niet van 1D? Een vriendin zei een keer dat het adres van hun in de Hitkrant stond...:P

    Wanrooy schreef:
    Ehh, ik denk niet dat ze die gaan prijs geven. Je zou alleszins wel langs het fan adres proberen te gaan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Van geen enkele artiest. Dus óók niet 1D. En daar zal heus hun woonadres niet instaan. Misschien een fanadres.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Van geen enkele artiest. Dus óók niet 1D. En daar zal heus hun woonadres niet instaan. Misschien een fanadres.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Femkje schreef:
    Ook niet van 1D? Een vriendin zei een keer dat het adres van hun in de Hitkrant stond...:P


    Het fanadres ja, waar je brieven heen kan sturen. Hun echte adressen weet ik niet te vinden.
    Maar, zijn ze niet weg dan? Dadelijk sta je voor een leeg huis. En iemand bij zijn huis opwachten is best... stalkerig...


    Food.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh oke... Jmmr dan houdt het hier op..:(

    Laat die kerels toch eens gewoon met rust..
    Ookal weet je hen wonen, is da zo speciaal een huis?
    Niet dat je ze gaat zien ze..


    Stop wishing, Start doing..

    Scharry schreef:
    (...)

    Het fanadres ja, waar je brieven heen kan sturen. Hun echte adressen weet ik niet te vinden.
    Maar, zijn ze niet weg dan? Dadelijk sta je voor een leeg huis. En iemand bij zijn huis opwachten is best... stalkerig...


    Ja oke...:P maar niet er voor wachten hoor! Meer er langs heen lopen ofzo:)

    Ik heb serieus medelijden met die jongens als meisjes zo doen. Even serieus, jij wilt toch ook niet opgewacht worden door een wildvreemde? Vergeet niet dat het gewone tieners zijn hè.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik heb serieus medelijden met die jongens als meisjes zo doen. Even serieus, jij wilt toch ook niet opgewacht worden door een wildvreemde? Vergeet niet dat het gewone tieners zijn hè.
    + *pokerface*


    Shoganai i ne~

    - Het is niet toegestaan privéadressen van artiesten of van diens familie/vrienden te plaatsen.


    Topic is tegen de regels, dus slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.