• Nou, ik moest net niezen en ik dacht dus dan knijp ik mijn neus dicht, want dan kan ik niet niezen.
    Ik moest net zo goed niezen, maar ik snap het niet helemaal.
    Hoe kan je niezen met je neus dicht? (':

    xx Rayé

    p.s. Rare vraag, weet ik.


    I'd rather have you, cursed or not.

    .. Uhh. Dan nies je door je mond? Of iets in die richting [:


    Me so good.

    Ik heb ooit gehoord dat als je je neus dichtknijpt terwijl je moet niezen je trommelvlies kan springen of zo iets..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dan nies je tot aan waar je je neus dicht knijpt? De nies komt namelijk van verder weg dan uit je neus. Ik las trouwens wel ergens dat het niet zo goed is om je niet zo tegen te houden?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oeps.
    Gelukkig is er niks gebeurd.
    Sorry voor de vage vraag xP

    xx Rayé


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ik wou niet op mijn tekening niezen daarom, en ik had niet echt tijd om mijn hoofd te draaien xP

    xx Rayé


    I'd rather have you, cursed or not.

    ach het kan wel eens.
    weet je wat ook leuk is als je niest en daarna een boer laat!!!
    das heel raar om te zien :D


    we all deserve to die

    Dat doe ik ook altijd als de nies niet komt, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    En dan beginnen bij 0:40

    Je moet gewoon je wijsvinger tegen de onderkant van je neus houden en dan gaat het 8/10 keer weg. Bij mij toch..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    develin schreef:
    ach het kan wel eens.
    weet je wat ook leuk is als je niest en daarna een boer laat!!!
    das heel raar om te zien :D


    Dat zag ik ineens heel duidelijk en realistisch voor me. Hilarisch! :'D


    Til hug og blod.

    Faux schreef:
    Ik heb ooit gehoord dat als je je neus dichtknijpt terwijl je moet niezen je trommelvlies kan springen of zo iets..


    Dat klopt. Ik nies zo vaak terwijl ik me neus dichthoudt. Maar je moet wel echt goed zorgen dat je je trommelvlies niet eruit niest, ja.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Dat klopt. Ik nies zo vaak terwijl ik me neus dichthoudt. Maar je moet wel echt goed zorgen dat je je trommelvlies niet eruit niest, ja.


    ze zeggen ook als je niest met je ogen open dat ze dan eruit kunnen springen of beschadigd raken door de druk die er dan op komt. als je niest gaan namelijk je ogen automatisch dicht.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn vader vertelde me vroeger altijd dat mijn hoofd zou gaan ontploffen als ik dat zou doen.. ):