Verplicht.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Aha, zo, ja, maar dan ben ik zeg maar 'ober'. Of course, wil ik het wel een keer doen ofso. (;
Ik heb net een map aangemaakt waar ik al mijn photoshop zet dit heb ik net gemaakt:
Mijn username is een kopje, geen plaat
Wauw, ik vind dat echt heel erg goed! Ik kan dat dus echt niet.
Ik heb gisteren dit gemaakt:
Oeh, haha, die is sexy ^^. Nee, ik vind het echt super leuk gedaan!
Producer schreef: Oeh, haha, die is sexy ^^. Nee, ik vind het echt super leuk gedaan!
Ja.. Eigenlijk kan ik gewoon niks zeggen, haha, ik vind het allemaal zo leuk & goed gedaan. c:
Dat vuur dat uit Harry hand komt is eigenlijk van het lichtt dat op haar en een T-shirt schijnt
Er zijn klanten!
Wiosna schreef: Dat vuur dat uit Harry hand komt is eigenlijk van het lichtt dat op haar en een T-shirt schijnt
BOE MENSEN. IK KOM DE BOEL HIER FLINK OPSCHUDDUUUUUH *O*
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
WELKOOOOOOOM! (:
Citizen schreef: BOE MENSEN. IK KOM DE BOEL HIER FLINK OPSCHUDDUUUUUH *O*
Er zijn 2 klanten!
*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*