• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Hm, wilt die enige die weet wat het is niet tegen de enige vertellen die niet weet wat het is vertellen?" Ik struikel bijna over de woorden maar ze komen er toch goed uit. Hoop ik tenminste.


    Your make-up is terrible

    Steven
    'Ik laat jou hier niet achter!'
    Nogmaals haal ik uit met de stok, maar de man lijkt wel immuun voor mijn klappen. Dan zie ik hoe de man naar het bloed dat uit Emma's arm stroomt kijkt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    Ik hou me hoofd een beetje schuin en moet de zin een paar keer herhalen voordat ik door heb wat hij nou heeft gezegd. 'Wat heb je er voor over?' vraag ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik steek mijn tong uit. "Zeg het nou maar gewoon, anders zal ik het nooit weten!" zeg ik overdreven dramatisch. "Ik wil niet met een ononthuld geheim mij graf in!"


    Your make-up is terrible

    Emma
    'Ren. Achter. Me. Aan!' roep ik tussen mijn sprongen door, ik probeer de aanvallen van de man te ontwijken. Hij grijnst breed en grijpt mijn arm plotseling. 'Mooi bloed, dame.' ik schop hem, maar hij let er niet op. Hij strijkt met zijnvinger over het bloed en likt dan aan zijn vinger.'GOORLAP' brul ik en ik schop hem hard in zijn maag. Hij klapt in elkaar en zakt op de grond, maar kan ieder moment weer woest overeind springen. 'NU!' ik ren het bos in, links, rechts, links, rechts, steeds een andere kant. Ik weet dat ik hoorbaar ben, de bomen zijn een groot waas naast me. Ik ren en ren, weet niet waar ik ben. Op een open plek stop ik en houd me hijgend vast aan en afgebroken boomstronk. Ik heb steken in mijn zij, mijn arm doet zeer en ik heb er zeker een stuk of duizend blauwe plekken bijgekregen, ook een blauw oog, die normaal groen zijn. Het is donker, omdat bladeren boven me de zon tegen houden en het is misschien vier meter open plek, maar het is even genoeg. Ik hoop dat de man mij niet, maar Steven mij wel vind.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raven Willow Rhodes
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat zal helaas we gebeuren,' grinnik ik waarna ik mijn tong terug uit steek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Oh, heb je dan helemaal geen medelijden met deze arme jongen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Steven
    Ik ren achter Emma aan, zigzaggend door het bos, maar op een bepaald moment verlies ik haar uit het oog. Gelukkig heb ik de enge man ondertussen ook afgeschud. Zou alles goed zijn met Emma? Ze zou wel roepen als het niet zo was, toch? Toch?
    Shit, ik moet haar gaan zoeken. Zo stil mogelijk sluip ik door het bos, op zoek naar een spoor van Emma.


    [jammer eigenlijk, dat er nog maar zo weinig mensen actief zijn in deze RPG...]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    'Nee,' zeg ik plagerig. 'En je bent rijk weet je nog?' zeg ik bijdehand.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Opeens heb ik een idee! Ik doe heel overdreven een wolf na. 'AHUUUUWW!' roep ik. de man zal zo dom zijn dat hij niet snapt dat er geen wolven zomaar zonder maan roepen, maar Steven moest het begrijpen. 'AHUUUUUUUWWW!' roep ik weer. Ik kon goed de roep der wolven nadoen, die had ik vaak genoeg geoefend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Riley Winchester

    Ik steek mijn tong uit. "Ik laat je verdrinken hoor." dreig ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dat doe je toch niet,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik open mijn mond om er tegen in te gaan maar sluit hem dan weer. "Nee, ik wil miss Jailer niet kwijt." zeg ik dan maar.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Ha,' zeg ik triomfantelijk. 'Ik wist wel dat je niet zonder me kan,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Natuurlijk niet, hoe kan ik nou óóit zonder jou?" vraag ik, weer op een extreem dramatische en sarcastische toon.


    Your make-up is terrible