• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [omg ik wist niet dat er een lost 4 was :o ff het laatste bericht aan Emma lezen dan post ik ff]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emma
    Ik voel aanwezigheid van iemand anders. Ik open mijn ogen een stukje en zie de man schrikken, omdraaien en dan met zijn speer op Steven aflopen. Ik schreeuw, ren wild op hem af en ruk de speer uit zijn hand die gooi ik in de afgrond en weet de man op de grond te krijgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Riley Winchester

    "Nee, dat zal ik niet doen." glimlach ik naar haar. "Trouwens, jij bent toch de leukste miss Jailer van het eiland."


    Your make-up is terrible

    Steven
    'Emma! Ren weg!' roep ik als ik zie dat Emma weer op de man af duikt. Hoewel ik zelf ook niet zo'n held ben, wil ik niet dat ze zichzelf in gevaar brengt voor mij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    'Er zijn hier ook niet zo veel andere meisjes dus er lastig is dat niet,' grinnik ik. 'En eh, zullen we terug naar het minder diepe gedeelte? Daar kan ik tenminste staan en hoef ik me ook niet vast te houden aan jou,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik vind het wel zo prettig." zeg ik schouder ophalend en ik blijf waar ik ben.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Okee dan,' grinnik ik. 'Maar als we verdrinken omdat ik te zwaar voor je word dan is het niet mijn schuld,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Je bent hartstikke licht, zeker in het water. Zeg niet zulke gekke dingen." lach ik. "Volgens mij zit je ook wel lekker hé?" Probeer ik aan haar te ontfrutselen.


    Your make-up is terrible

    Emma
    'Ik laat je in leven, daar ben je te lekker voor.' lispeld de man. Ik grom en sla in zijn gezicht. 'Goorlap.' grom ik.
    'Ik ren niet weg!' schreeuw ik. Ik moest AL mijn woede en verdriet toch uiten in iets? De man was sterk en gooide me om. Hijgend boog hij zich over me heen en likte zijn lippen af. Ik schreeuwde weer en trapte in zijn buik, maar hij greep mijn kraag beet en tilde me omhoog. 'Wil je ruzie?' gromde hij. Ik keek hem vuil aan en probeerde tevergeefs te schoppen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven
    Vol ontzetting zie ik hoe de man naar Emma kijkt en hoe hij haar vervolgens optilt. Ze worstelt om los te komen, maar het lukt haar niet. Ik grijp een dikke tak van de grond, en sla de man tegen zijn rug en nek, tot hij Emma loslaat.
    'Emma, toe! Ren!' roep ik in paniek.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Raven Willow Rhodes
    'Misschien wel, misschien niet,' zeg ik mysterieus waarna ik naar Riley knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma
    'Ren jij ook!' roep ik en schop de man in zijn buik, terwijl hij uithaalt met zijn hand. Een grote, lange, bloedrode streep siert plotseling mijn hele onderarm. Bloed begint meteen te stromen maar ik trek me niks aan van de pijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Riley Winchester
    Ik grijns. "Ik gok toch op wel." grinnik ik. Ik zeg er maar geen arrogante zin achter omdat ik gezegd heb dat ik dat zal proberen in te houden. Tot mijn verbazing lukt het me ook nog.


    Your make-up is terrible

    [haha jullie zitten vet vrolijk te doen en wij vechten hier tegen een kanibaal xD maar is niet erg, alleen nogal grappig om dat te zien :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raven Willow Rhodes
    Ik haal mijn schouders op. 'Zoals ik al zei, misschien wel en misschien niet,' grinnik ik, 'ik ben de enige die weet welke het is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered