• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Ik had meer over het woordje 'mijn' dan over prinses,' zeg ik lachend. 'Maar miss Jailer klinkt inderdaad leuker dan prinses,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hm, misschien moeten we je dan tot prinses van dit eiland kronen. Dan ben je wel mijn prinses." merk ik op. "Daar miss Jailer is prima voor mij hoor." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Hoezo zou ik dan wel jouw prinses zijn?' grinnik ik. 'Alleen jammer dit miss Jailer als een mislukte zangeres klinkt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Nou, de president van Amerika is toch ook de predisent van de inwoners? Zelfde geld voor koninginnen en prinsessen." besluit ik. "En miss Jailer klinkt gaaf."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Ik snap het al,' zeg ik. 'En miss Jailer klinkt misschien wel gaaf maar ook als een mislukte zangeres,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nou, daar denk ik niet zo snel aan." grinnik ik. Oh, soms heb ik wel foute perverse gedachtes.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley vragend aan. 'Waar denk je niet zo snel aan?' vraag ik waarna ik hem een beetje nat spetter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Een mislukte zangeres." zeg ik onschuldig. Ik duik onder water en trek Raven bij haar voeten naar beneden. Dan kom ik weer omhoog.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik wil iets zeggen maar Riley duikt ineens onder water. Iets later voel ik iets aan mijn voet trekken en ga ik kopje onder. Als ik weer boven kom zwem ik naar hem toe en spring ik op zijn rug. 'Ik geloof je niet met dat van die mislukte zangeres,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hm, dan heb jij pech." zeg ik lachend terwijl ik met Raven op mijn rug begin te zwemmen. "Ik denk toch eerder aan iets anders."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Ik snap echt niks meer van je,' lach ik waarna ik hem in zijn borstkas prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik lach en stop met zwemmen. "Dat ik bij miss Jailer niet denk aan een mislukte zangeres, maar eerder aan een sexy vrouw in een uniform." leg ik maar uit. Ik draai haar snel om zodat ze niet meer op mijn rug zit maar aan de voorkant en ik hou haar vast. Ze weegt bijna niets in het water.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik probeer met mijn voeten bij de grond te komen maar we zijn inmiddels zo ver dat ik er niet meer bij kan en voor de zekerheid hou ik Riley wat steviger vast. 'Geen verkeerde gedachtes krijgen he,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Te laat hoor." grijns ik en ik schenk haar een perverse lach en een knipoog.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Als je vies gaat doen ben ik weg,' grinnik ik, 'dan mag je een andere miss Jailer vinden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered