• Omg, na een lange, lange zoektocht heeft een vriendin van me eindelijk het nummer van mijn crush weten te bemachtigen :'D. Ik zag hem voor het eerst tijdens een optreden en vanaf die dag begon hij me op te vallen. He's so cute :9~. En het leuke is: Hij zit sinds kort in de band van mijn buurjongen 8D.
    Maar goed, hij kent mij dus niet en ik ken hem ook nauwelijks :'D. Als ik nu zomaar wat ga smsen en hij vraagt hoe ik in hemelsnaam aan zijn nummer kom (wat dus... best waarschijnlijk is x'D) wordt dat best wel awkward. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem via mijn buurjongen ken, maar heeft iemand een leuk idee wat ik hem nu kan smsen?


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nou kijk, als een meisje het nummer smst van een ander meisje (met of zonder de mededeling dat het een vriendin is, dat maakt niet zo heel veel uit) dan zijn er twee redenen voor: Of ze willen een grap met je uithalen en hebben je een random nummer gegeven/nummer van een andere vriendin die hem gaat plagen, of het is het nummer van een meisje dat jou leuk vindt. Of een derde optie: Ze willen je koppelen aan iemand die jou ook niet kent.

    Tenminste, dat lijkt mij, want meisjes doen nooit simpel D: En ik zou er eerst van uitgaan dat het meisje in kwestie me leuk vind en proberen uit te vinden of het echt zo is.


    Alwin, de denkt te veel na, echt waar (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Alwin, de denkt te veel na, echt waar (cat).


    Why? Deductive reasoning, my dear Watson :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Vertel hem dat je een jehovas getuige bent, en dat je nu aan zijn telefoon gaat leuren met een bijbel voor de erest van zijn leven tenzij hij met je op een date gaat :Y)


    Aaaawh die is sweet!


    | Reality is for people that lack imagination |

    BlGBANG schreef:
    (...)

    Aaaawh die is sweet!



    Ik heb echt al zolang geen Obama plaatje meer gepost D:
    Anyway, waarom is dat nou weer sweet? XD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Why? Deductive reasoning, my dear Watson :Y)


    Dat je toevallig gelijk hebt, gaat niet zeggen dat het altijd zo is >:C.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Ik heb echt al zolang geen Obama plaatje meer gepost D:
    Anyway, waarom is dat nou weer sweet? XD


    Nooooo. Stop. Obama failed.
    Ik zou het zo cute vinden als een jongen dat bij mij zou doen. Dus het is sweet. (: ~jongens denken er volgens mij net zo over (maar dat kan ik natuurlijk nooooooit helemaal zeker weten).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Phippen schreef:
    Geen idee, maar waarom die rare titel?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    BlGBANG schreef:
    (...)

    Nooooo. Stop. Obama failed.
    Ik zou het zo cute vinden als een jongen dat bij mij zou doen. Dus het is sweet. (: ~jongens denken er volgens mij net zo over (maar dat kan ik natuurlijk nooooooit helemaal zeker weten).


    Leugens, iedereen haat jehovas en als je met een gek verhaal komt vinden mensen je raar en willen ze niks met je te maken hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat je toevallig gelijk hebt, gaat niet zeggen dat het altijd zo is >:C.


    Zolang ie geen idioot is en een beetje mensenkennis heeft is het niet zo heel moeilijk te bedenken (cat)

    Vraag hem gewoon op een date, mens D: Dat moet je sowieso doen en nu heb je de perfecte kans!


    quidquid excusatio prandium pro

    Embraced schreef:
    (...)


    O em djie > O M G

    (krul)


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Leugens, iedereen haat jehovas en als je met een gek verhaal komt vinden mensen je raar en willen ze niks met je te maken hebben :Y)


    FUUUUUUUUUU nu weet ik wat ik altijd verkeerd doe. D:

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:54 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zolang ie geen idioot is en een beetje mensenkennis heeft is het niet zo heel moeilijk te bedenken (cat)

    Vraag hem gewoon op een date, mens D: Dat moet je sowieso doen en nu heb je de perfecte kans!


    Het moet niet overhaast worden D:
    We praten nu over muziek, godzijdank. Beste onderwerp om een gesprek boeiend te houden.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Het moet niet overhaast worden D:
    We praten nu over muziek, godzijdank. Beste onderwerp om een gesprek boeiend te houden.


    Heb je een foto van hem? :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Audacity schreef:
    (...)

    Het moet niet overhaast worden D:
    We praten nu over muziek, godzijdank. Beste onderwerp om een gesprek boeiend te houden.


    Dat niet, maar uiteindelijk moet je hem toch uitvragen xD
    Maar mooizo :Y) Heb je al verteld dat je in een band zit?


    quidquid excusatio prandium pro

    BlGBANG schreef:
    (...)

    Heb je een foto van hem? :Y)


    Mihihihihi 8D.
    - gaat onschuldige jongen zijn privacy schenden -
    Laat me even kijken.


    i put the fun in funeral