• Omg, na een lange, lange zoektocht heeft een vriendin van me eindelijk het nummer van mijn crush weten te bemachtigen :'D. Ik zag hem voor het eerst tijdens een optreden en vanaf die dag begon hij me op te vallen. He's so cute :9~. En het leuke is: Hij zit sinds kort in de band van mijn buurjongen 8D.
    Maar goed, hij kent mij dus niet en ik ken hem ook nauwelijks :'D. Als ik nu zomaar wat ga smsen en hij vraagt hoe ik in hemelsnaam aan zijn nummer kom (wat dus... best waarschijnlijk is x'D) wordt dat best wel awkward. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem via mijn buurjongen ken, maar heeft iemand een leuk idee wat ik hem nu kan smsen?


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, als je hem nog een keer tegen kan komen dan moet je even lief naar hem glimlachen en zorgen dat ie je zeker opmerkt zonder tegen hem te praten. Dan vertel je hem dat je die mooie meid bent met die prachtige blauwe/groene/grijze ogen (ja, kan niet goed zien op die foto D:) en dat je hem hebt zien spelen in zijn band. Zeg dat je zelf ook in een bandje zit en stel voor om samen eens muziek te maekn fso iets :Y)

    dat eerste gedeelte kan ook, want ik geloof niet dat je makkelijk te missen bent (cat)


    Aww, Alwin ... Dat is best lief van je om tegen dat meisje te zeggen! :'D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Aww, Alwin ... Dat is best lief van je om tegen dat meisje te zeggen! :'D


    Ja, nou, ze was een pony! En ze is mooi, en zoals de meeste echt mooie meisjes heeft ze dat niet helemaal door, dat soort dingen ga ik niet over liegen, dan brei ik er gewoon omheen D:

    En ik ben niet lief :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ja, nou, ze was een pony! En ze is mooi, en zoals de meeste echt mooie meisjes heeft ze dat niet helemaal door, dat soort dingen ga ik niet over liegen, dan brei ik er gewoon omheen D:

    En ik ben niet lief :Y)


    Soms wel. :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Soms wel. :Y)



    And yes, that cat has a tie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Best geniaal, maar de kans is groot dat het gesprek op niets uitloopt en ik geen excuus meer heb om hem te smsen...


    Verder kan ik je niet helpen. Je kan starten met 'hoe je z'n nr hebt gekregen', dat je hond/kat/zusje/broertje je aan het irriteren was toen je aan het sms'en was en anders kan je over je gemeenschappelijke vrienden sms'en.

    U krijgt nu raad van een meisje dat nog nooit een crush heeft gehad, nog nooit echt gechat heeft met een jongen en nooit met jongens praat behalve over school en internet en bussen :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)

    Verder kan ik je niet helpen. Je kan starten met 'hoe je z'n nr hebt gekregen', dat je hond/kat/zusje/broertje je aan het irriteren was toen je aan het sms'en was en anders kan je over je gemeenschappelijke vrienden sms'en.

    U krijgt nu raad van een meisje dat nog nooit een crush heeft gehad, nog nooit echt gechat heeft met een jongen en nooit met jongens praat behalve over school en internet en bussen :Y)


    Hoi (cat)

    There you go, fixed it for you :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, als je hem nog een keer tegen kan komen dan moet je even lief naar hem glimlachen en zorgen dat ie je zeker opmerkt zonder tegen hem te praten. Dan vertel je hem dat je die mooie meid bent met die prachtige blauwe/groene/grijze ogen (ja, kan niet goed zien op die foto D:) en dat je hem hebt zien spelen in zijn band. Zeg dat je zelf ook in een bandje zit en stel voor om samen eens muziek te maekn fso iets :Y)

    dat eerste gedeelte kan ook, want ik geloof niet dat je makkelijk te missen bent (cat)


    You make me shy D:
    Ik kan praten over die band, ze treden binnenkort op en dan ben ik daar natuurlijk vet toevallig :3.


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Kan misschien de geniale oplossing zijn! 8D


    Ergens zie ik mezelf, op een moment van zwakte, dat zomaar wel kunnen sturen...
    Okee, ik moet z'n nummer uit mijn mobiel verwijderen nu het nog kan D:


    i put the fun in funeral

    Ergela schreef:
    (...)

    Verder kan ik je niet helpen. Je kan starten met 'hoe je z'n nr hebt gekregen', dat je hond/kat/zusje/broertje je aan het irriteren was toen je aan het sms'en was en anders kan je over je gemeenschappelijke vrienden sms'en.

    U krijgt nu raad van een meisje dat nog nooit een crush heeft gehad, nog nooit echt gechat heeft met een jongen en nooit met jongens praat behalve over school en internet en bussen :Y)

    The awkward moment when you're that one friend who always gives relationship advice but is still single.
    Vond ik wel een passende quote ^^

    OT: volgens mij is alles wat ik al wilde zeggen al gezegd ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    (...)

    You make me shy D:
    Ik kan praten over die band, ze treden binnenkort op en dan ben ik daar natuurlijk vet toevallig :3.


    Doe dat :Y)

    En hou zijn nummer. Als je gewoon een smsje stuurt is het nog beter! Je moet niet bang zijn voor hem :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Ergens zie ik mezelf, op een moment van zwakte, dat zomaar wel kunnen sturen...
    Okee, ik moet z'n nummer uit mijn mobiel verwijderen nu het nog kan D:


    Geef het aan iemand hier die je kan vertrouwen, want ik weet zeker dat je het in no time terug wilt dan :'D


    Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Doe dat :Y)

    En hou zijn nummer. Als je gewoon een smsje stuurt is het nog beter! Je moet niet bang zijn voor hem :P


    Nawww, cjoewtie cjoewtie cjoewtttt :3
    *Knijpt in wangen*



    ...(krul)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nawww, cjoewtie cjoewtie cjoewtttt :3
    *Knijpt in wangen*



    ...(krul)


    GTFO D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okee.
    Nummer niet deleten en aan Nicole geven
    Wachten op een moment van zwakte en iets zinloos smsen
    Gaan naar optreden en kerel ontmoeten

    Got it .____.
    Nu m'n natuurkunde nog > <.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    GTFO D:


    -Grins-


    Til hug og blod.