• Omg, na een lange, lange zoektocht heeft een vriendin van me eindelijk het nummer van mijn crush weten te bemachtigen :'D. Ik zag hem voor het eerst tijdens een optreden en vanaf die dag begon hij me op te vallen. He's so cute :9~. En het leuke is: Hij zit sinds kort in de band van mijn buurjongen 8D.
    Maar goed, hij kent mij dus niet en ik ken hem ook nauwelijks :'D. Als ik nu zomaar wat ga smsen en hij vraagt hoe ik in hemelsnaam aan zijn nummer kom (wat dus... best waarschijnlijk is x'D) wordt dat best wel awkward. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem via mijn buurjongen ken, maar heeft iemand een leuk idee wat ik hem nu kan smsen?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Okee.
    Nummer niet deleten en aan Nicole geven
    Wachten op een moment van zwakte en iets zinloos smsen
    Gaan naar optreden en kerel ontmoeten

    Got it .____.
    Nu m'n natuurkunde nog > <.


    Good girl, go for it! (krul)


    Til hug og blod.

    Audacity schreef:
    Okee.
    Nummer niet deleten en aan Nicole geven
    Wachten op een moment van zwakte en iets zinloos smsen
    Gaan naar optreden en kerel ontmoeten

    Got it .____.
    Nu m'n natuurkunde nog > <.


    Braaaaaaaaf :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Braaaaaaaaf :D


    Still, you're such a cjoewt wlittwle bwastard! :3


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Still, you're such a cjoewt wlittwle bwastard! :3


    Stop doing that. I already want to kill someone, and it'd be a shame if it were you :Y)


    quidquid excusatio prandium pro


    Til hug og blod.

    Yeah. Ty, Alwin :Y)
    En ja; Audacity, hou ons op de hoogte. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    NO D:
    Complot tegen Sarah: Nadat ik verteld had dat ik nog niet gesmst had omdat ik nog niet durfde, hebben Nicole en een andere vriendin die kerel een sms gestuurd waarin ze mijn nummer gaven en zeiden dat hij me moest smsen D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    NO D:
    Complot tegen Sarah: Nadat ik verteld had dat ik nog niet gesmst had omdat ik nog niet durfde, hebben Nicole en een andere vriendin die kerel een sms gestuurd waarin ze mijn nummer gaven en zeiden dat hij me moest smsen D:


    Nou, als ie smst moet je terug smsen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    FighterBeat schreef:
    Just do it. Krijg je ook later geen spijt dat je het niet geprobeerd hebt. :]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nou, als ie smst moet je terug smsen :Y)


    Daar ben ik mee bezig .____.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Daar ben ik mee bezig .____.


    Yay :D

    Vraag hem op een date! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yay :D

    Vraag hem op een date! :D


    Lol, no .___.
    Ben druk bezig met doen alsof ik nergens vanaf weet en vragen hoe hij aan mijn nummer komt x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Lol, no .___.
    Ben druk bezig met doen alsof ik nergens vanaf weet en vragen hoe hij aan mijn nummer komt x'D.


    Ik denk dat ie gewoon weet waarom hij jou moest smsen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik denk dat ie gewoon weet waarom hij jou moest smsen (cat)


    Hoe bedoel je?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Nou kijk, als een meisje het nummer smst van een ander meisje (met of zonder de mededeling dat het een vriendin is, dat maakt niet zo heel veel uit) dan zijn er twee redenen voor: Of ze willen een grap met je uithalen en hebben je een random nummer gegeven/nummer van een andere vriendin die hem gaat plagen, of het is het nummer van een meisje dat jou leuk vindt. Of een derde optie: Ze willen je koppelen aan iemand die jou ook niet kent.

    Tenminste, dat lijkt mij, want meisjes doen nooit simpel D: En ik zou er eerst van uitgaan dat het meisje in kwestie me leuk vind en proberen uit te vinden of het echt zo is.


    quidquid excusatio prandium pro