• ik vind het echt vervelend als mensen op hun profiel/in hun gastenboek niets hebben staan over reclame.
    Er zijn wel mensen die een blog hebben, wat ik dus wel goed vind, maar waarom komt er geen duidelijk vermelding of reclame toegelaten is? Dan kan je dat gewoon zelf aanduiden en krijg je geen vervelende berichten meer.
    En dan gaan er ook minder mensen geband worden.
    Ergens boven je gastenboek of ergens anders, maar zo zie je het ten minste. En mss als het wel toegestaan is kan er nog een bepaald genre bij.
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:25 ]


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    Omdat reclame maken volgens de regels verboden is, hoef je ook niet aan te geven of je het wel of niet wilt?
    Als iemand zegt dat ie 't wilt, prima, maar zo niet doe je het niet. (cat)

    De regel is gewoon dat het niet mag, tenzij anders aangegeven, simpeler kan toch niet? Niet aangegeven betekent meestal dat ze het niet willen. Neem het risico dan gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Fantasia schreef:
    Omdat reclame maken volgens de regels verboden is, hoef je ook niet aan te geven of je het wel of niet wilt?
    Als iemand zegt dat ie 't wilt, prima, maar zo niet doe je het niet. (cat)


    comfort in c h a o s

    Het mag niet. Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is?


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    De regel is gewoon dat het niet mag, tenzij anders aangegeven, simpeler kan toch niet? Niet aangegeven betekent meestal dat ze het niet willen. Neem het risico dan gewoon niet.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het mag niet, punt.
    Ook al wordt het niet gemeld, als een mod het ziet, krijg je wel gewoon een straf.


    I am an idiot, I move.

    In de regels staat duidelijk vermeld dat reclame maken verboden is. Of mensen het nou wel of niet op hun profiel hebben staan, het is en blijft tegen de regels en dus behoor je het niet te doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    In de regels staat duidelijk vermeld dat reclame maken verboden is. Of mensen het nou wel of niet op hun profiel hebben staan, het is en blijft tegen de regels en dus behoor je het niet te doen.


    dit klopt niet, kijk maar HIER

    er staat duidelijk dat als er op iemand z'n profiel reclame is toegestaan, het wel mag.


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    Assassin schreef:
    De regel is gewoon dat het niet mag, tenzij anders aangegeven, simpeler kan toch niet? Niet aangegeven betekent meestal dat ze het niet willen. Neem het risico dan gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ik heb zo'n linkje naar mijn blog voor reclame, maar mensen blijven gb's en pb's met reclame sturen --'


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Reclame is gewoon verboden, klaar. Zij die het wel doen overtreden de regels, maar ze worden pas opgemerkt als ze gemeld worden.


    Life is hard and then we die

    SixPackLover schreef:
    (...)

    dit klopt niet, kijk maar HIER

    er staat duidelijk dat als er op iemand z'n profiel reclame is toegestaan, het wel mag.
    Nee, hier staat dat als iemand al een abo heeft op jouw verhaal, dat je dan aan mag geven dat er weer een nieuw hoofdstuk is.


    Life is hard and then we die