• Ik ben vandaag officieel verhuist ^^ Jeej, daar ben ik heel er blij om want ik woon nu veel dichterbij school en de stad en niet meer ver weg in een boerengehucht. Maar .. we hebben tot volgende week woensdag geen internet+t.v Dus geen tumblr, quizlet, twitter, hyves en noem maar op :c

    Ik weet ook echt niet hoe ik dit ga overleven. Oké, misschien overdrijf ik een beetje. Maar het is vakantie en ik ban nogal vriendloos omdat al mijn vriendinnen naar Centerparcs gaan en ik niet mee kon vanwege het verhuizen. Dit is dan ook de laatste avond dat ik van het internet+tv kan genieten. Dus... wie weet wat ik kan doen? En nee, ik heb geen 'gezellige' familie leden die in zijn voor een spelletje :(

    xx


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Probeer er het beste van te maken :) Het is gewoon eventjes wennen joh.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doe je kamer? Idk :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hoe kan je nu dan op internet? xD
    vraaag of ze triviant willen spelen en dan van tevoren alle kaartjes lezen zodat je de antwoorden weet. altijd leuk xD


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    xAnkje schreef:
    hoe kan je nu dan op internet? xD
    vraaag of ze triviant willen spelen en dan van tevoren alle kaartjes lezen zodat je de antwoorden weet. altijd leuk xD



    Dit is de laatste avond dat ik op het internet kan,
    haha lol goed idee!


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Roosevelt schreef:
    Doe je kamer? Idk :3


    Die is al helemaal klaar, behalve het bed dan
    misschien kan ik hem elke dag opnieuw inrichten(krul)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Algomeysa schreef:
    (...)

    Die is al helemaal klaar, behalve het bed dan
    misschien kan ik hem elke dag opnieuw inrichten(krul)


    Lees boeken, ga winkelen, mensen leren kennen, buurt leren kennen, and so on :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ga naar familie met internet, vriendinnen die nog thuis zijn en vraag daar eens of je even op internet mag. Maak kennis met je nieuwe buren en als zij internet hebben vraag je het maar eens, al maakt dat misschien niet zo'n goede indruk. xd
    Ach, dan maak je voor een week lang de middeleeuwen mee.
    Speel op de gameboy als je dat hebt. Of lees tijdschriften, een boek, sms af en toe, ga naar buiten om te fietsen of de buurt beter te verkennen, blablabla. In feite kan je nog veel dingen doen zonder internet en tv en zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Lees boeken, ga winkelen, mensen leren kennen, buurt leren kennen, and so on :3

    Ga schrijven, lezen, de buurt verkennen, huiswerk? (lollol), fotograveren, spreek met vrienden af, winkelen, etc. Of je helpt mee met huishoudelijke taken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.