• Even jullie raad vragen. 't Is best een lang verhaal, maar ik zou het fijn vinden als jullie er even tijd voor namen.

    Vorige week ging ik op kamp met allemaal jongeren die ik nog niet kende. De laatste dag, bij het afscheidsmoment, stond ik in de kring naast een jongen. Ik had nog nooit speciaal aandacht aan hem besteed, maar we raakten aan de praat. Ik kreeg de kans om mijn naam te zeggen, waar ik woonde en hij zei dat ook, maar toen moest ik me verplaatsen naar de andere kant van de kring.

    We moesten dan met de trein terug naar huis en wanneer mijn trein het station binnenreed, loop ik daar gehaast naartoe. Ik kom hem tegen, hij komt uit de andere richting en hij duwt zijn gsm in mijn handen. Hij vraagt me om hem zijn nummer te geven, wat ik ook gedaan heb. Ik roep nog een keer mijn naam, zodat hij het nummer kan opslaan en stap dan de trein in. Onderweg naar huis hebben we verschillende sms'jes gestuurd en ook eenmaal thuis (dus zaterdagavond - zondag - maandag) bleven we sms'en. Nu daarnet vraag ik hem waarom hij eigenlijk mijn nummer vroeg, aangezien we slechts twee minuten met elkaar hadden gesproken. Maar daar antwoordt hij niet op.

    Wat vinden jullie hiervan? Ben ik gek als ik eigenlijk een beetje kriebels voel en het allemaal best leuk/spannend vind?


    The truth may be orange!

    neey hoor je bent echt niet gek. Ik zit nu in een soort van zelfde situatie.(K)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Omdat hij je beter wilt leren kennen. Is heel normaal hoor, dat je je zo voelt (: Er is niets mis met elkaar beter leren kennen, ga alleen niet te snel overboord.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:28 ]


    To infinity and beyond •

    Hij wil je beter kennen en is verliefd :P
    Diagnostisch gezien, saaaaai xD

    Dit is toch niet zo moeilijk te begrijpen en dan is het natuurlijk niet gek dat jij wat kriebels voelt als jij ook op hem bent. En dat je het leuk en spannend vind is ook normaal.

    Je bent gwn verliefd,
    dus zoals ik al zei, diagnostisch gezien is dit saaaai :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het gewoon een beetje gek en overdonderend :) Ik geloof trouwens niet dat ik verliefd ben op hem en omgekeerd. Daarvoor is wel wat meer nodig, denk ik.


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Ik vind het gewoon een beetje gek en overdonderend :) Ik geloof trouwens niet dat ik verliefd ben op hem en omgekeerd. Daarvoor is wel wat meer nodig, denk ik.


    Leuk vinden ook goed, :P
    maakt het uit, er is tenminste iets.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hij wilde vast de kans om je beter te leren kennen, en ja, ik kan me absoluut voorstellen dat je dat wel leuk vindt (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je bent verliefd en anders ben je bezig met verliefd worden.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet je dat het best schattig klinkt?

    Verder ben ik het met Mitch eens ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij vindt je vast intrigerend. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou net hetzelfde gedaan hebben hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het eerlijk gezegd vreselijk schattig.
    Maar je bent niet raar of gek hoor. Het is normaal. Misschien vindt je hem gewoon een beetje leuk of vindt je het gewoon spannend.


    "Ignite, my love. Ignite."