• Want mijn gitaar noemt bv. Maeva en mijn iPod noemt June :Y) Hebben jullie aan iets een naam gegeven, of ben ik de enigste?


    Olive

    Nu ik er over nadenk, niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wij gaven onze auto's altijd namen XD Zo hadden we er een die grootje hete en blikje en jup en meer van dat soort dingen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    jep, mijn mobiel heet Harry, onze meloenen heten altijd Henk, de printer George, en de laptop Rosa. maar de laatste 2 worde eigelijk bijna nooit zo genoemt, het is vooral m'n mobiel en de meloene waarbij de namen gebruikt worden (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vroeger had ik altijd een naam voor mijn auto, en mijn knuffels hebben namen. Maar meer kan ik niet herinneren.


    <3

    Ik gaf vroeger mijn knuffels namen. maar echt absurde namen zoals een beer die beer heette een muis die muis heette een hond die hondje heette , een klein beertje die Klein heette en een kat die snoesje heette ja die hoort niet thuis in het rijtje.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Me to, mijn usb stick heeft Sjaak en mijn mp3 heet Harold. Eigenlijk nu niet meer want Harold is dood gegaan. Dus moet ik hem vervangen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn laptop noem ik Lappie (niet echt orgi maar oke) en mijn telefoon: Pretty ;P


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    SoCute schreef:
    Ik gaf vroeger mijn knuffels namen. maar echt absurde namen zoals een beer die beer heette een muis die muis heette een hond die hondje heette , een klein beertje die Klein heette en een kat die snoesje heette ja die hoort niet thuis in het rijtje.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mijn fototoestel :'D Flash


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee, eigenlijk niet (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn Blackberry heet Dave. (krul)
    En die van mijn vriend heet Donny.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hahaa, gelukkig niet. Het schijnt dat JB dat ook doet.. Zijn tandenborstel heet Bob en zijn laptop Welma.. Ik schaam me dat ik dit weet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    De huisspin heet Leo...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Mijn laptop heet Karel


    26 - 02 - '16

    Mijn dagboek heet 'Emma' XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.