• Dus, Heel Q weet wel over mijn ruzie met K.
    Vandaag " spraken" we dan met elkaar. Het begon dus zo.

    Ik zit dus aan een bankje samen met M en H, 2 hele goede vriendinnen. K komt de school binnen en richt zich toe naar mij M en H.
    " H mag ik je even onder 2 ogen spreken" H en K gingen dus recht voor mij staan, letterlijk, en echt gewoon roddelen over mij.
    H : Yousra (ik dus) vind het niet leuk dat je haar telkens onderbreekt tijdens gesprekken.
    K: Als ze dat dan niet leuk vind moet ze het dan voor mij zeggen en niet achter mijn rug !!
    Y : Ik wilde het nog tegen je zeggen maar aangezien H me voor was had ik geen kans.
    K: Wanneer dan ?
    Y: Na de derde keer want tja ik dacht dat jij het zou beseffen dat je iemand zomaar onderbreekt?. ( Ja je leest het goed, Telkens als ik met een persoon in een diep gesprek zit onderbreekt K me. Dat is al 2 maal gebeurt)
    K : Ik besef het niet en trouzens ik mag toch met mijn vriendinnen spreken, niet omdat wij ruzie hebben dat ik mijn vriendinnen aan de kant moet schuiven voor jou.
    Y: Ik zeg dat ook niet maar alle mensen in jou omgeving weten hoe jij bent K, jij kan soms echt gemeen zijn
    K: Dat is jou probleem toch niet, Het is mijn karakter en mijn probleem.
    Y: Als je het een probleem vind, probeert dan om je eens aan te passen
    K: Ik verander mij niet voor jou *loopt weg omdat ze verdomd goed weet dat ze fout is.


    Ik herinner mij nog goed dat iedereen op Q zei " Gedraag je niet zo kinderachtig" en ik ben, nogmaals bedankt Qleden, dat ik dat advies heb gevolgd want echt, ik wil gewoon zweren maar dat doe ik niet, ik ben 13 en zij 14 maar soms gedraag ik me als een 18 jarige en zij als een fucking 3 jarige.
    Een goede vriendin van me, S, stapt af en toe met K. Vandaag zij S, ik vertrouw haar m'n leven dat K mij boos wilt maken vandaag, H zei tegen mij dat ik haar ook boos moet maken maar ik verlaag mij niet tot haar niveau.

    Anyways deze ruzie begon eigenlijk door de dingen dat ik op twitter schreef over K, een voorbeeld daarvan Is it normal that someone's in love with a guy but don't want a relationship with him ? idk, but for me it's not.mijn fucking mening trouwens. Dat tweete ik op de avond dat er ruzie was, om mijn hoofd even leeg te maken.
    Die avond ging K me stalken en wist ze dat het over haar ging en was ze dus de dag erna boos, en terecht. die dag heb ik mijn user veranderd + m'n tweets verwijderd.

    Maanden gingen voorbij en iedereen wist over de ruzie omdat K het op facebook schreef, dingen as " i hate you" enz.
    Vandaag zei ze luid en duidelijk tijdens gym, omg ik ga vandaag zo lang op facebook, ik ga echt heel veel dingen om mijn prikbord zetten over vandaag..
    ik ben 99.9% zeker dat het over mij zal gaan.
    Dus uiteindelijk vind ik dat dat wicht het recht niet heeft om boos te worden op mij vanwege de tweets omdat zij hetzelfde doet.

    Respect voor je als je mijn gezeur hebt gelezen
    Quizlet knows best ! Gewoon negeren zeker. Dankje voor iedereen die gereageerd heeft

    twitter versus facebook. Who will win ?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:41 ]

    I guess Facebook will win tho.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik had echt zin om te lezen, so I might as well give you some advice.
    Ik vind dat je je er écht niks van moet aantrekken. Ik vindt het sowieso stom wanneer mensen hun issues op Twitter en Facebook enzo dumpen, wat jou gedaan hebt zou ik daarom ook niet doen ;x. Ik begrijp wel waarom je boos bent, maar ik zou haar gewoon negeren. En als ze je weer onderbreekt of iets vervelends doet ofzo zou ik haar aanspreken uithalen.


    The odds are néver in our favor.

    Closer schreef:
    I guess Facebook will win tho.

    Kan je misschien vertellen waarom, en wat ik dan verkeerd heb gedaan ?

    Zij doet nu gewoon wat jij gedaan hebt?
    En ik vind trouwens niet dat je zinnetje op twitter ergens op slaat (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Zij doet nu gewoon wat jij gedaan hebt?
    En ik vind trouwens niet dat je zinnetje op twitter ergens op slaat (:

    Ieders z'n eigen mening..

    Cadentium schreef:
    Ik had echt zin om te lezen, so I might as well give you some advice.
    Ik vind dat je je er écht niks van moet aantrekken. Ik vindt het sowieso stom wanneer mensen hun issues op Twitter en Facebook enzo dumpen, wat jou gedaan hebt zou ik daarom ook niet doen ;x. Ik begrijp wel waarom je boos bent, maar ik zou haar gewoon negeren. En als ze je weer onderbreekt of iets vervelends doet ofzo zou ik haar aanspreken uithalen.


    comfort in c h a o s

    21 schreef:
    (...)
    Ieders z'n eigen mening..

    Ja, inderdaad.
    Maar ik zou haar gewoon negeren. Niet meer reageren met zo'n kinderachtige 'als jij het doe, doe ik het ook', zoals zij nu mee bezig is. Haar gewoon zeggen waar het op staat als ze weer eens irritant doet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het van jullie beide kinderachtig, maar jij beseft zelf tenminste dat je dat niet op twitter had moeten zetten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Was ik de enige die dus niet van die ruzie op de hoogte was. Naja kijk eigenlijk I don't care. Je bent 13 jaar en vindt vast wel andere vrienden. Geef haar gewoon geen aandacht meer en het zal van zelf wel stoppen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Negeren. Hoe moeilijk het ook is, het is het beste. Laat zien dat je erboven staat. Ze moet duidelijk nog een hoop leren ..


    To infinity and beyond •

    Tsja, het enige advies wat ik voor je heb is haar met rust laten. Of, dat jullie elkaar allebei met rust moeten laten. Gewoon negeren, doen alsof ze je niet intresseert. Je kan niet eeuwig door blijven ruziën. Ze is jouw moeite niet eens waard.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jullie moeten even ophouden met dat kinderachtige gedrag en elkaar met rust laten. Dat zou naar mijn idee alles oplossen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Jullie moeten even ophouden met dat kinderachtige gedrag en elkaar met rust laten. Dat zou naar mijn idee alles oplossen.

    Tja wat moet je als iemand gewoon voor je neus roddelt over jou met je maatje.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:40 ]

    Tja, om eerlijk te zijn vind ik het sowieso al kinderachtig dat je op dingen als twitter of facebook dingen gaat zetten en dan ruzie kan krijgen. Das toch best wel een prestatie lijkt mij, maar ja, das mijn mening.

    maar ik vind het eigenlijk ook best kinderachtig om er steeds weer op te reageren zoals hier boven al weleens is gezegd. Wat lost het op? Ze zal heus niet opeens zeggen: "Je hebt gelijk" XD neeh joh, dat doe ik alleen in het heetst van de strijd. :P

    maar joh, je moet er niet zo na mijn mening overdreven op reageren, want als zei zegt I hate you. Dan denk je ook, zal wel en dan ga je verder en ga er ook niet verder na opzoek joh, wrm zou je ook? :P
    Je gaat dan opzoek naar iets waarvan je weet dat het kwetsend is, tja, das lekker slim zeg :P

    dus joh, gwn uitpraten of laten gaan.
    Maar ik vind sowieso dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt om iemand te beledigen op twitter of facebook, dan denk ik ook: "Die zullen het wel nodig hebben of zo? Of miss is het voor hen een therapie, want als kropen ze dat ook maar zo op xD" maar zoiets neem je dan toch niet serieus.
    maar das mijn persoonlijk mening. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ben ik de enige die van dat verhaaltje geen ene sikkepit begrijpt? :'D
    Ik vind het allemaal wat kleuter-niveau, als ik jullie ruzie zo lees.


    "Well, well. Look who we've got here!"